نخستین واحد توليد کننده درب های ضد حريق در غرب کشور و واحد توليدی مبلمان و مصنوعات چوبی در شهرک صنعتي بوعلی همدان به بهره برداری رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛معاون امور عمرانی استاندار همدان در آیین بهره برداری از اولین واحد تولید کننده دربهای ضد حریق در غرب کشور گفت : دولت با حمایت از بخش خصوصی و تسهیل سرمایه گذاری، افزایش تولید، بهبود اشتغال و رشد اقتصادی را مد نظر قرار داده است. 

محمود رضا عراقی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سالهای اخیر افزود: نرخ سود تسهیلات بانکی بخش تولید برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد رضایت دولت نیست و با بهبود شرایط اقتصادی باید این میزان کاهش یابد.

 مدیر عامل شرکت هکمتان درب امیر نیز تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 3 هزار و 754میلیون ریال و اشتغالزایی 14 نفر ظرفیت اسمی تولید 782 عدد درب ایمنی ساختمان را دارد.

بابایی افزود : درب های مخصوص اتاقهای عمل و سایر دربهای فلزی سفارشی در این واحد تولیدی قابل ساخت است که در صدد صادرات محصولات تولیدی نیز هستیم.

مدیر عامل واحد تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی  نیز از سرمایه گذاری 8 میلیاردو 645 ریال در این طرح تولیدی خبر داد و گفت : تا کنون 5 نفر اشتغالزایی در این واحد داریم و معتقدیم اشتغال هر نفر ارتباط مستقیم در کاهش بیکاری و معضلات اجتماعی ناشی از آن دارد

مصطفی مثنی افزود : نرخ سود تسهیلات بانکی برای تولید کننده ها بالاست و در صورت اختصاص تسهیلات یارانه ای و کم بهره واحدهای تولیدی می توانند طبق ظرفیت پیش بینی شده فعال و اشتغال ایجاد نمایند

وی تولید دربهای تمام چوبی، پرسی، کابینتهای چوبی، انواع مبلمان خانگی،اداری و اماکن عمومی را از جمله تولیدات این واحد دانست و اضافه کرد: هم اکنون فقدان باجه بانکی، عدم تکمیل و فعالیت صد درصدی واحدها، امنیت واحدهای فعال و غیر فعال از جمله مشکلات  عمده شهرک صنعتی بوعلی است.


انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.