اردبیل؛

راه اندازی 2 هزار واحد صنعتی در کشور

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال در کشور ۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرشاد مقیمی در بازدید از کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 2 هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید که راه‌اندازی این واحدهای صنعتی نقش بسزایی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 36 هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور فعالیت می کنند، افزود: این واحدها نقش بسیار اساسی در تولید کالاهای داخلی داشته و تولیدات این واحدهای صنعتی به کشورهای همجوار نیز صادر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: در حال حاضر 7 هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور راکد هستند که در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات اساسی برای راه‌اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی را انجام دهیم تا شاهد پویایی اقتصاد در کشور باشیم.

مقیمی تصریح کرد: استان اردبیل نیز ظرفیت بسیار عظیمی در تولید کالاها و محصولات داخلی دارد که با حمایت‌های همه‌جانبه از واحدهای صنعتی اردبیل در صدد هستیم واحدهای نیمه‌راکد شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را نیز فعال کنیم.

وی گفت: شهرک صنعتیی اردبیل یکی از شهرک‌های با ظرفیت کشور در حوزه اشتغال و تولید است که نیاز است با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این شهرک‌ها رونق دوباره‌ای بگیرند و باید حمایت همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذارانی که در داخل شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: کارخانه نگین زرین چوب آرتاویل یکی از مجهزترین کارخانه‌های تولید درب و ام‌.دی.اف در کشور است که محصولات تولیدشده در این کارخانه علاوه بر استان‌های همجوار به کشورهای مختلف نیز صادر می‌شود و با حمایت‌های همه‌جانبه در صدد هستیم این کارخانه رونق همه‌جانبه‌ای بگیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.