اسحاق جهانگیری گفت: بسیاری از منابع کشور در حال آزاد‌شدن است و روزهای خوب اقتصادی از نظر سرمایه‌داری و تولید و اشتغال در انتظار کشورمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،معاون اول رئیس جمهور در حاشیه کلنگ زنی بیماستان 1000 تختخوابی پردیسان بیان کرد: یکی از توفیقات آمدن به شهر قم زیارت حرم و خدمت مراجع عظام رسیدن است که در این سفر به دلیل بالابودن بخش کاری دیدارهایی با برخی از مراجع دیدار انجام می‌شود و در آینده‌ای نزدیک ادامه این دیدارها انجام می‌شود.
 
جهانگیری افزود: 2 طرح مهم آب‌رسانی به شهرها و روستاها با حدود 5 هزار میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا آب با کیفیت در اختیار 33 میلیون نفر از جمعیت کشور قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: بسیاری از منابع کشور در حال آزاد‌شدن است و روزهای خوب اقتصادی از نظر سرمایه‌داری و تولید و اشتغال در انتظار کشورمان است.
 
معاون اول رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: مردم به این موضوع اطمینان داشته باشند که تولید داخلی کشور در چنین شرایطی دچار آسیب نمی‌شود و هر سرمایه‌گذار خارجی که به کشورمان می‌آید از سرمایه‌های داخلی استفاده می‌کند.
 
انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.