رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان محدودیت‌ها ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به میدان امام (ره) در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ «غلامرضا شهریاری با تبریک فرا رسیدن سی هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی عظیم مردم شریف و شهید پرور شهر اصفهان در یوم اله ۲۲ بهمن پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اقدام به اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی می‌کند. 


وی افزود: بر این اساس توقف هرنوع وسیله نقلیه از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن در خیابان‌های حافظ، سپاه و استانداری ممنوع بوده و در صورت توقف با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل می‌شود. 

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد خودرو‌ها از مسیر زیرگذر امام علی (ع) به سمت چهارراه شکرشکن، تقاطع احمد آباد به سمت چهار راه شکر شکن، تقاطع هشت بهشت و نشاط به سمت چهار راه شکرشکن، چهار راه تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، تقاطع مسجد سید به سمت طالقانی، تقاطع زاهد و میرداماد به سمت طالقانی، سه راهی هنرستان به سمت شمس آبادی، تقاطع باغ گلدسته و کمال اسماعیل به سمت آمادگاه، تقاطع فردوسی و سید علیخان به سمت چهار راه فلسطین و چهار راه فلسطین به سمت تقاطع استانداری ممنوع است. 

سرهنگ شهریاری گفت: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن هم عبور موتورسیکلت از تقاطع حافظ کرمانی، استانداری و بهشتی‌نژاد، استانداری و هشت بهشت و سه راه بانک به سمت میدان امام (ره) نیز ممنوع است. 


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.