سردار سدهی گفت: با هدایت امام و رهبری تا به امروز دشمنان انقلاب اسلامی دو هزار کیلومتر به عقب رانده شده اند.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  روابط عمومی نهاجا، سردار "عباس سدهی" رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از مجموعه مستند « پرواز بی پایان»  و کتاب «نیروی هوایی ارتش در بیانات فرماندهی معظم کل قوا» که پیش از ظهر امروز در هتل نهاجا برگزار شد،گفت: 19 بهمن سال 1357 یک واقعه تاریخی و بسیار تاثیرگذار و سرنوشت ساز در روند پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل(ره) موجب شد دشمنان نظام اسلامی به طور جدی احساس خطر کنند و این موضوع در ستاد ارتش پهلوی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم به تادیب کارکنان شرکت کننده در آن بیعت تاریخی گرفته شد، که این تصمیم با حمایت مردم از این نیروهای انقلابی مواجه شد این نقطه مبداء حمایت مردم از نیروهای مسلح بود.

سردار سدهی ادامه داد:  دشمنان به دنبال تجزیه کشور بودند تا دیگر کشوری به نام ایران وجود نداشته باشد و از وجود نیروی هوایی و ارتشی که حامی آن مردم بودند به شدت ناراحت بودند.

وی در ادامه گفت:  بعد از انقلاب اسلامی شعار انحلال ارتش به طور جدی توسط دشمن و گروهک های منافقین اعلان می شد و این شعار را در سطح ملی گسترش داده بودند.

سردار سدهی خاطرنشان کرد: در 26 فروردین سال 58 پنج نفر از منتخبین کمیته امام در ارتش در شهر قم با امام(ره)جلسه ای داشتند که مرحوم سرلشکر سلیمی یکی از اعضای آن بود. در این جلسه گزارشی مبنی بر ضرورت ارتش و حمایت امام خمینی (ره) از ارتش و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان شد. در این جلسه برای اولین بار توسط مرحوم سرلشکر سلیمی امام خمینی(ره) به عنوان فرماندهی کل قوا خطاب شدند.

 رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با بیان این که مرحوم سلیمی نقش بسزایی در حفظ بقای ارتش داشت بیان کرد: طبیعی است که بعد از فوت سرلشکر سلیمی با آن همه اقدامات مثبت برای نظام جمهوری اسلامی، ضد انقلاب در سایت های خود مزورانه علیه ایشان به یاوه گویی بپردازند و طبیعی است که این حرف ها را بزنندT رسانه ها باید به این مطالب پاسخ بدهند.

سردار سدهی با بیان اینکه نهاجا آغاز کننده حرکت جهاد خودکفایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: بعداز اخراج مستشاران نظامی آمریکا از این مملکت، ارتش به آماد و پشتیبانی نیاز داشت که با تدبیر رهبرمعظم انقلاب در آن زمان به عنوان نماینده امام راحل(ره) در ارتش حرکتی مبنی بر خود اتکایی در ارتش و نیروهای مسلح شکل گرفت که شروع این حرکت در سال 58 از نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به  "لاذقیه" رانده شده است، خاطرنشان کرد:با هدایت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبرمعظم انقلاب و همچنین با تلاش نیروهای مسلح  امروز دشمنان انقلاب اسلامی دو هزار کیلومتر به عقب رانده و جبهه مقاومت اسلامی در سواحل مدیترانه و لاذقیه با دشمنان خود درگیر هستند. به امید خداوند دشمنان انقلاب اسلامی در دریا مدیترانه غرق خواهند شد و به زباله دان تاریخ سپرده می شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سدهی ، نهاجا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار