به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اساتید و دانشجویان ورزشکار و حائز رتبه در مسابقات قرآنی و جشنواره اختراعات و همچنین از کارمندان نمونه مراکز آموزشی علمی کاربردی استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  از تحصیل 13 هزار دانشجو و فعالیت 1900 مدرس در این مراکز خبر داد.

مهدوی نیری افزود : 18 مرکز علمی کاربردی با 286 رشته کاردانی و 142 رشته کارشناسی درحال فعالیت  است .

به گفته مهدوی نیری  10 درصد از دانشجویان استان در مراکز علمی کاربردی تحصیل می کنند.

در این مراسم  نماینده ولی فقیه در استان گفت : از شروع  انقلاب از سال 42 تا کنون دو رکن اساسی  مردم و رهبری  را می بینم که همراه  و درخور با انقلاب پیش رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به زورگویی های دوران ستم شاهی افزود : آن دوران همه مردم می بایست عضوحزب رستاحیز می شدند در غیر این صورت  زندان یا خارج از کشور انتظار آنها را می کشید.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی  گفت : انقلاب اسلامی نقشه جامعی برای جهانیان تعریف کرده است  که باید مطابق آن حرکت و عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: هر اتفاقی که با این نقشه همراه نباشد ماندگار نیست.
وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت : کشورهای زورگو با داشتن همه سلاح ها نتوانسته اند در مقابل ما بایستند و این جمهوری اسلامی ایران است که تعیین می کند که حکومت سوریه و عراق برجای خود باقی بماند.

در این مراسم از خانواده شهید سیاهکالی مرادی که از دنشجویان این مرکزبوده تجلیل شد.

انتهاي پيام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.