مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد، می تواند زمینه ‎ساز آرامش روانی در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، سیدکمالالدین حسینی گفت: فضاهای جشنواره ای ایجاد تعاملات گرم و صمیمانه را بسترسازی کرده و موجب تقویت سلامت روانی جامعه می شود.

وی با اشاره به افزایش آمار خشونتها بویژه نزاع های فردی در مشهد و کاهش آستانه تحمل افراد، خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه رویدادهای فرهنگی می تواند زمینه ساز آرامش روانی شده و فضای شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کند تا از این طریق تعاملات گرم در جامعه افزایش یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با قدردانی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، که با وجود همه تنگناها، تلاش خود را برای برگزاری جشنواره به کار گرفته اند، افزود: در مجموع مردم مشهد در خصوص برگزاری جشنواره فجر به یک احساس نیاز رسیدهاند و میبینیم که استقبال خوبی هم از این قبیل جشنوارهها میکنند.

حسینی در خصوص راهکار رفع مشکلات مالی برگزاری جشنواره نیز با تأکید بر اینکه نباید برای برگزاری چنین جشنوارههایی به درآمدهای نفتی چشمداشت، تصریح کرد: باید برنامهریزیها بر اساس حضور بخش خصوصی صورت گیرد تا از این طریق نیز بخشی از منابع مالی برگزاری جشنواره فیلم فجر تأمین شود.

نمایش آثار سیزدهمین جشنواره فیلم فجر از 20 بهمن در مشهد آغاز شده که تا 26 بهمن ادامه دارد

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.