عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: ملت در راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از قدرت و حمایت از کشورشان را به رخ جهانیان می‌کشند.

محمد‌حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه 22 بهمن حماسه‌ای سترگ، ارزشمند و معجزه بزرگی بود که برای ایران اسلامی شکل گرفت گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که ملت ایران همانند بهمن 57 پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری باشکوه سالروز ۲۲ بهمن را نماد پیروزی ملت ایران در مقابل طاغوتیان خواند و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن انسجام و وحدت ملی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و به همه ثابت می‌کند که ملت ایران همواره در مسیر پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

آصفری با تاکید بر اینکه در هر دو صحنه راهپیمایی و انتخابات، ملت نمایشی از قدرت و حمایت از کشورشان را به رخ جهانیان می‌کشند خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سپس شرکت در انتخابات7 اسفند حاکی از آن است که مردم خود امور داخلی‌شان را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار