به مناسبت دهه فجر طرح های عمرانی در نقاط مختلف استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در ایزدخواست زرین دشت بهسازی 10 روستا با اعتباری بالغ بر  یازده میلیارد ریال و آسفالت و روکش آسفالت روستایی در این شهرستان با 20 میلیارد ریال هزینه انجام و بهره برداری از بیست و پنج هزار مترمربع آسفالت معابر و خط انتقال آب به زمینهای کشاورزی با 13 میلیارد ریال اعتبار در ایزدخواست آغاز شد. 

همچنین ازبولوارسلامت شهرخوزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد وسیصد میلیون ریال ، روشنایی زمین فوتبال شهدای شهر وراوی با یک میلیارد ریال و بو لوار ورودی روستای میرملکی با 3 میلیارد ریال هزینه بهره برداری شد. 

درشهرستان رستم نیز طرح گازرسانی به روستای میرخیراله با 85 خانوار، اهداء ساختمان اداری هلال احمر بوسیله خیر نیک اندیش دکترعلی کرم دهقان باهزینه ای بیش از4 میلیاردریال وسالن ورزشی درروستای شوسنی افتتاح شد. 

همچنین درشهرستان ممسنی سالن ورزشی روستای عالیوند، مدرسه کارودانش حضرت معصومه (س) وآسفالت جاده ای روستا با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است . 

در شهرستان قیر و کارزین نیز کانال آب کشاورزی به طول هزار و100متر، افتتاح شبکه برق فشار قوی به طول 6کیلومتر و آموزشگاه ابتدایی 6 کلاسه حضرت معصومه( س )روستای دهبه این شهرستان به بهره برداری رسید. 

بهسازی طرح هادی روستای خلیلی و فداغ، افتتاح چمن مصنوعی در مجموعه فرهنگی ورزشی الزهرای شهر گراش با 600 میلیون ریال اعتبار از طرح های افتتاح شده در شهرستان گراش بوده است . 

در شهرستان خنج نیز گاز رسانی به 4 روستای این شهرستان با 14میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است . 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.