شورای تشکل های دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در بیانیه شورای تشكل های دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، آمده است:
مردم ایران مبارزه با استكبار را از امامی به یادگار دارند كه از  هیچ چیز جزء خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استكبار و استبداد است.

حركت ما حركت هدفدار، سنجیده، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است البته نه فقط در گفتار و نوشتار و تبیین؛ بلكه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است.  

این بیانیه، رمز موفقیت ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را وحدت ملی و تبعیت از ولایت فقیه و منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی قلمداد و خاطر نشان كرده است: با ظهور انقلاب اسلامی نه تنها روح تازه ای در كالبد اسلام و جهان تشیع دمیده شد بلكه تمامی ادیان الهی در فصل نوینی از تاریخ قرار گرفتند كه احیای مجدد معنویت و رهائی جامعه بشری از دنیای بردگی نوین و اسارت ابر سرمایه داری غرب، شكل گیری اراده ملل و جوامع حق طلب و آزادیخواه را سبب شد.  

این بیانیه، هوشمندی و اقدام دستگاه ها و نهادهای مسئول برای مقابله با تلاش جبهه دشمن در بیگانه سازی نسل جوان با حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی كه با تحریف تاریخ انقلاب و القای دروغ و ارائه چهره ای وارونه از انقلاب، امام و رهبری دنبال می شود را از ضرورت های امروز توصیف و می افزاید: به رغم تلاش های فاخر و قابل تحسین گذشته، تبیین دستاوردها، تحولات، پیشرفت ها، موفقیت ها و واقعیت های ناشی از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی و معرفی هویت و آرمان های اصلی انقلاب اسلامی و نیز ترسیم تصویر دوران نظام ستمشاهی و نمایان سازی عقب ماندگی ها و شاخص های تحقیر آمیز اقتصاد علمی، صنعتی و ... در رژیم پهلوی باید كانون توجه و اقدام نهادها و شخصیت های مرجع و تاثیر گذار كشور به ویژه اصحاب رسانه قرار گیرد. 
 
قلب های روشن و پاك میلیون ها دانش آموز همچنان لبریز از عشق و ارادت به ولی امر زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است و همچون شهیدان اسوه و راهنمای خویش، همواره بر این میثاق مستحكم پایدارند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: همه ما دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری باید با الگو گرفتن از شهدای بزرگوار و مخصوصا 537 شهید دانش آموز استان، آینده كشورمان را ترسیم كنیم و این دوران را بنابر شرایط جامعه خودش درست مدیریت كنیم.

امروز باید برای دانش آموزان جا بیندازیم كه هجمه ای كه از طریق سایت ها و رسانه های مختلف و ناهنجاری های اجتماعی لحظه به لحظه دانش آموان ما را در تنگنا قرار می دهد بسیار زیاد و سخت است و این سختی هم یك مبارزه بزرگ و جدی است كه به طور حتم از دوران 8 ساله جنگ سخت تر است.   

امروزه می بینیم که وعده های معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یكی پس از دیگری محقق شده و می شود و طلیعه پیروزی نهائی مكتب امام خمینی (ره) در جهان روز به روز بیشتر نمایان می شود و سران رژیم های فاسدی كه از آغاز، مقابل نهضت اسلامی ما ایستادند یكی پس از دیگری سقوط می كنند و با سرعتی باور نكردنی جای خود را به اسلام گرایان و دوستداران انقلاب اسلامی می دهند.  

ما دانش آموزان سراسر استان چهارمحال و بختیاری، اعم از تشكل های سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، سازمان بسیج دانش آموزی، هلال احمر و ... در پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای به تسلیم كشاندن ملت بزرگ ایران را محكوم به شكست می دانیم و اعلام می كنیم:  ملتی كه در سخت ترین شرایط با اهداء خون بهترین فرزندان خود، سربلند از میدان جهاد كوچك بیرون آمده است به یقین در مقابل توطئه های تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرو نخواهد آورد و همواره از اسلام، عزت خویش و به خصوص نقشی كه در هدایت اراده سایر ملل مسلمان بر عهده گرفته است دفاع خواهد كرد.  

این بیانیه می افزاید: خورشید سی و هفتمین بهار عزت و آزادی در حالی در ایران اسلامی طلوع می كند كه گفتمان انقلاب اسلامی با عمق راهبردی و تعیین كننده خود در سطح منطقه و فراتر از آن، راه یابی امت اسلامی به دروازه تمدن نوین اسلامی را مژده می دهد و جهانیان با مشاهده تزلزل نظام استكبار و شبكه پلید صهیونیسم برابر جبهه مقاومت اسلامی محو تماشای عظمت و اقتدار خیره كننده ملت ایران شده اند. 

در پایان این بیانیه با تبریك فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی به آحاد امت اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام (ره) و شهدای تاریخ ساز انقلاب و دفاع مقدس و اعلام بیعت دوباره با ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) تأکید شده است:  
 ما دانش آموزان سراسر استان در روز یوم الله 22 بهمن، یكپارچه و یك صدا انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریكای جهان خوار و اسرائیل غاصب جنایتكار اعلام نموده و معتقدیم با اتكاء به تدابیر راه گشا و حكیمانه رهبر انقلاب و بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس مشت محكم دیگری بر دهان یاوه گوی استكبار خواهیم زد و حضور ما دانش آموزان سراسر استان بیانگر این حقیقت است كه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدیدی است كه تحت تاثیر گفتمان انقلاب و مقاومت سلطه ستیزی ملت ایران و بیداری اسلامی نوید بخش تمدن نوین اسلامی است و به رغم توطئه های متراكم و مستمر جبهه استكبار به سر كردگی آمریكا، بشریت با عبور از پیچ تاریخی فراروی، سرنوشت متفاوت خود را در متن دوره جدید خواهد یافت. 

خداوند روح مطهر و منور حضرت امام (ره) و شهدای دانش آموز را متعالی و سایه پر مهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی مستدام بدارد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.