عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها وظیفه ملی است و حضور در این مراسم که پشتیبانی از نظام اسلامی است جزو شعائر اسلامی و نشانه بارز تقوای الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم ؛ مردم مسلمان و انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند و همچون گذشته حضور میلیونی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نه تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه اسلامی است و حضور در این مراسم که پشتیبانی از نظام اسلامی است جزو شعائر اسلامی و نشانه بارز تقوای الهی است.

وی افزود: حضور در این مراسم نشان دهنده این است که مردم پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و اصل انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آن ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: شرکت ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن جلوی توطئه‌گری‌ها و کج فهمی‌های دشمن را گرفته و دشمن را زمین گیر می‌کند و سبب ناامیدی آن‌ها می‌شود.

در پایان خاطر نشان کرد: این حضور میلیونی مردم نقش بسیار مهمی دارد و اگر هم دستگاه‌های تبلیغاتی دنیا آن را سانسور کنند ولی قدرت‌ها این موضوع را می‌دانند که مردم چگونه در صحنه هستند و به دفاع از نظام و انقلاب اسلامی می‌پردازند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.