پورمختار: جلسه مشترک رسیدگی به شکایات از سفارتخانه‌ها نیازمند گزارش کمیته سیاسی است

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: برگزاری جلسه مشترک میان مجلس و وزارت خارجه در انتظار جمع‌بندی نهایی کمیته سیاسی از شکایات سفارتخانه‎‌های ایرانی است.

پورمختار:"محمدعلی پورمختار" رئیس کمیسیون اصل نود در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه جلسه مشترک میان مجلس و وزارت امورخارجه برای حل شکایات از برخی وزارتخانه‌های ایرانی در خارج از کشور تاکنون برگزار نشده است، گفت: منتظر جمع‌بندی‌های نهایی کمیته سیاسی در این مورد هستیم.

نماینده کبودرآهنگ، بهار و لالجین در ادامه تصریح کرد: جمع‌بندی اولیه در رابطه با تعدادی از سفارت‌خانه‌های مورد شکایت انجام شده و بزودی این جلسه مشترک برگزار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: احتمالا برگزاری جلسه مشترک میان مجلس و مسئولان وزارت امور خارجه کشورمان به بعد از برگزاری انتخابات دور دهم خانه ملت موکول خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه مطمئنا به طرح شکایات از سفارتخانه ایران در کشورهای خارجی توسط هموطنان به صورت جدی رسیدگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تخلفات و ضعف در عملکرد تعدادی از سفارت‌خانه‌های ایرانی طی گزارشات کاملا مشهود بوده لذا بعد از انجام رسیدگی‌ و دستیابی به نتیجه نهایی، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار