مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت:اولادی از نظر فنی فوق العاده است و بعد از چند جلسه تمرین به آمادگی بالایی می رسد.

اولادی در کنار ملوانان به آمادگی کامل می رسدحسینی نسب، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور اولادی در تمرینات ملوان گفت: اولادی از روز چهارشنبه در تمرینات حاضر شده و در کنار سایر بازیکنان به تمرین گروهی پرداخته است.
 
دستیار استیلی در خصوص وضعیت آمادگی اولادی اضافه کرد: اولادی از نظر فنی مشکلی ندارد و از بهترین بازیکنان ایران است وی در کنار سایر بازیکنان هم تمرین می کند تا به آمادگی کامل برسد.
 
حسینی نسب در ادامه و در خصوص درگیری های هفته گذشته در تمرین ملوان اظهار داشت: روز چهارشنبه تمرین داشتیم و در اتاق جلسه در حال آنالیز بازی گسترش فولاد بودیم، حضور تماشاگران هم آزاد بود و تصور می کردیم به دلیل حضور اولادی در تمرینات هواداران هم مانند ما خوشحال هستند،بعد از مدتی شاهد درگیری چند تن از هواداران با یکدیگر بودیم اما پس از آن این درگیری به کادر فنی کشیده شد و برخی به اعضای کادر فنی شروع به فحاشی کردند.
 
وی در ادامه افزود:این مسئله در شان مردم انزلی نیست و مردم این شهر بسیار با شخصیت و محترم هستند و تصور می کنم این تعداد که این کار ناپسند را انجام دادند از تماشاگر نماها بودند، به هر صورت در کنار همه تیم ها هواداران خشن هم وجود دارند و ملوان هم خارج از این استثنا نیست.
 
حسینی نسب در ادامه گفت: شاید این مسئله در انزلی عادی باشد اما این شرایط برای ما عادی نیست حالا خوشبختانه این موضوع ختم به خیر شد اما باعث شد که همه از جمله بازیکنان به این نتیجه برسند که نمی‌شود تمرین کرد و به همین دلیل تمرینات ناتمام ماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار