دلنوشته ساعد سهيلی برای همسرش/زن مرده‌ای که بعد از مرگ همگان شیفته زیبایی او شدند!+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

در ۹ ماه نخست امسال ۹۷مورد فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲/۳۶ درصد کاهش یافته است.


نوع تازه ای از مخدرها و محرکهای نوظهور به بازارهای جهانی رسیده که به صورت دیجیتالی تولیدو در دنیای مجازی، دست به دست می‌شود؛ مخدرهایی که از طریق امواج صوتی، همان تاثیر مخدرهای سنتی را دارند.


یائسگی برخلاف اسمش به معنای یاس از زندگی نیست. این دوران که اغلب بین 48-52 سال رخ می دهد، یک روند بیولوژیک طبیعی بدن است که باعث می شود نگرانی های یک خانم در مورد بارداری و قاعدگی به پایان برسد.


هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد اختلال رفتاری ADHD توسط رژیم غذایی ایجاد شود با این حال، تحقیقات نشان می دهد که برای برخی افراد، تغییرات رژیم غذایی می تواند علائم را بهبود بخشد.


یک کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) تاکید کرد: دست‌کم 18 ماه طول می‌کشد تا انجام آزمایشات روی واکسنی برای مقابله با ویروس زیکا آغاز شود.


در حالی که واشنگتن را هوای بسیار سردی احاطه کرده است، اوباما مشتاق است که سواحل غربی کشور برود تا بتواند بازی گلف خود را در روز های تعطیل انجام بدهد.


دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با اشاره به اینکه طی ۴ سال گذشته قدرت خرید مردم ۴۰درصد کاهش یافته است گفت:در بهترین شرایط بهبود روابط بین المللی از نیمه دوم سال ۹۵ آغاز می‌شود.


ساعد سهیلی، همسر گلوریا هاردی، دل نوشته ای را خطاب به همسر خود نوشت.


دبیر انجمن آترواسکلروز ایران، گفت: مصرف داروهای انرژی زا و موادمخدر به بهانه پرورش اندام در باشگاه ها، موجب بروز نارسایی های قلبی، سکته قلبی و مرگ ناگهانی می شود.


«آزیتا راجی» که گفته می‌شود با آخرین سفیر رژیم پهلوی در انگلستان ارتباط فامیلی دارد، روز جمعه رسما با تائید سنا به عنوان سفیر آمریکا در سوئد منصوب شد.



بر اساس ضوابط پرداخت پاداش پایان سال (عیدی) سال ۱۳۹۴ به کارکنان دولت، شرکت های دولتی موظف شدند از پرداخت هر مبلغی تحت عنوان پاداش آخر سال (عیدی) یا عناوین مشابه، علاوه بر مبلغ ۶۸۸ هزار تومان به مدیران و اعضای هیئت مدیره خودداری نمایند.


رئیس کمیته عمران شورای شهرتهران از بررسی مجوزهای بانک شهر برای ایجاد شعب بانکی در پیاده روهای پایتخت خبرداد.


یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد.


ژروم والکه دبیرکل سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به علت ایجاد ضرر مالی قابل توجه به نهاد حاکم بر فوتبال جهان به مدت 12 سال از تمام فعالیت های مرتبط با فوتبال در سطح ملی و بین المللی محروم شد.

پرسپولیس در این فصل کاری کرده که هیجان دوباره به سکوها برگردد و همه با لذت به تماشای فوتبال بنشینند.


معاون دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی دانشگاه ایران و آلمان خبر داد و گفت: در آخرین سفر هیأت آلمانی به ایران مقرر شد دانشگاه علم و صنعت درگاه ارتباطی برای راه اندازی دانشگاه مشترک باشد.


اواخر دهه ۱۸۸۰ میلادی بود که که جنازه زنی از رود «سین» Seine پاریس بیرون کشیده شد، در این جنازه هیچ نشانی از وقوع خشونت مشهود نبود و ظن آن می‌رفت که زن، خودکشی کرده باشد.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه مسئولان برای جذب گردشگران خارجی به کشور اقدامی انجام نداده‌اند، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده تنها در ایام نوروز از 15 اسفند تا 15 فروردین 400 میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌شود.


محققان مزیت‌های بیشماری را برای استفاده از غذاهای سالم و مقوی و تاثیر آن‌ها بر سلامت و زندگی‌ ما انسان‌ها عنوان می کنند. غذاهایی که اگر در رژیم غذایی روزانه گنجانده شوند می توانند تاثیرات مثبتی را در شادابی و درخشندگی پوست نیز داشته باشند.


مدیرکل موزه ملی ایران اعلام کرد، اسکلت بانوی هفت هزار ساله تهران تا 35 روز دیگر یعنی یک‌روز تا نوروز 95 مهمان موزه ملی ایران است.


«حسن تیموری»، پسر 26 ساله‌ ساکن محله نعمت‌آباد تهران که هفت ماه پیش یعنی 28 تیر امسال در روز عید فطر، با دوستانش برای تفریح به کن و سولقان رفت و سیل او را با خود برد، حالا یک هفته است که پیدا شده؛ با بدنی سرد و خشک، موهایی که هنوز گل و لای روی آنها پیداست و صورتی سرد، در سردخانه پزشکی قانونی.

انتهای پیام/
برچسب ها: خبر ، جذاب ، مهم ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.