هفته 25 لیگ دسته یک با پیروزی پیکان مقابل پارسه، خیر خرم آباد، شهرداری اردبیل، نفت‌ آبادان و نساجی مازندران به اتمام رسید و شاگردان مرزبان اختلافشان را بیشتر کردند و هفته 26 حساسیت بالایی دارد.

تب و تاب ته جدولی‌ها با صدر جدولی‌ها/ پیکان سبقت می‌گیرد، فولاد و پاس سقوط می‌کنند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های لیگ یک، یکشنبه 25 بهمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خیبر خرم آباد- فولاد یزد
جدال برنده با بازنده

خیبر خرم آباد در حالی به مصاف فولاد یزد می‌رود که بازی هفته 25 مقابل گیتی پسند به پیروزی رسید و هر سه امتیاز بازی را به دست اورد اما در مقابل فولاد در شهر خود به آلومینیوم نتیجه را واگذار کرد. البته فولاد یزد بازی نزدیکی با آلومینیوم هرمزگان داشت و در دقیقه 86 یک گل دریافت کرد. فولاد در حال حاضر با 22 امتیاز رتبه آخر جدول قرار دارد

گیتی پسند- فجر سپاسی
عبور شیرازی‌ها از اصفهان برای صدر جدولگ

گیتی پسند و فجر سپاسی در تیمی هستند که در هفته 25 شکست خورده‌اند و فجر برای اینکه امیدش را برای صعود به لیگ برتر از دست ندهد باید در اصفهان گیتی پسند را شکست دهد. فجر در جایگاه دوم قرار دارد و گیتی پسند هم در میانه‌های جدول قرار دارد.

مس رفسنجان- خونه به خونه
جدال برای تصاحب جایگاه صدر نشین

مس رفسنجان و خونه به خونه بابل در حالی به مصاف هم می‌روند که مس به نفت آبادان نتیجه را واگذار کرده بود و در شرایطی میزبان بابلی‌ها است که شاگردان میثاقیان با ماشین سازی به نتیجه مساوی رضایت دادند و برای اینکه به صدر جدول بروند باید تبریزی را شکست دهند. خونه به خونه بایک امتیاز اختلاف با فجر سپاسی در جایگاه سوم قرار دارد.

گل گهر- نفت آبادان
رقابت نفت با بالای جدولی‌ها

تیم 15 لیگ دسته یک گل گهر سیرجان به مصاف تیم 6 جدول نفت آبادان می‌رود. شاگردان نادر دست نشان در دیدار قبلی شان مس رفسنجان را شکست دادند و گل گهر به نتیجه تساوی مقابل آلومینیوم اراک رضایت داد.

پارسه- پاس
دیدار بازنده ها و قعر جدولی‌‌ها

پارسه تهران با یک روز تاخیر باید به مصاف پاس برود. پارسه که به دلیل بارش شدید برق بازی‌اش برابر پیکان لغو شده بود به مصاف شاگردان مرزبان رفت و شکست سنگین را متحمل شد.

پارسه و پاس با یک امتیاز اختلاف جزو تیم‌های ته جدولی هستند و برای فرار از سقوط به هر سه امتیاز بازی نیاز دارند.

نساجی مازندران- مس کرمان
جدال برابرها

نساجی مازندران و مس کرمان دو تیمی هستند که برای صعود به لیگ برتر احتیاج به برد دارند البته شانس مس برای لیگ برتری شدن بیشتر است و شاگردان ونیکو با 42 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند

ماشین سازی- پیکان
فرار با خودروی مرزبان در هوای سرد

ماشین سازی تبریزی و پیکان در هوای سرد تبریز به مصاف هم می‌روند و بعید نیست همانند هفته‌5 این بازی به دلیل شرایط جوی لغو شود.

پیکان با یک روز استراحت کم‌تر به مصاف ماشین سازی می رود که با 40 متیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و یازده امتیاز با صدر جدول یعنی تیم پیکان فاصله دارد.

آلومینیوم هرمزگان- آلومینیوم اراک
دربی آلومینیوم ها

دربی و آلومینیوم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و هرمزگانی‌ها با روحیه بیشتری به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. اراکی‌ها هفته گذشته به نتیجه تساوی رضایت دادند البته جایگاه آلومینیوم‌اراک بهتر از هرمزگان است

داماش- ایرانجوان

داماش ته جدولی در حالی به مصاف ایرانجوان بوشهر می رود که این تیم در جایگاه هفتم قرار دارد.

داماش هفته گذشته تیم فجر را شکست داد و ایرانجوان هم به حریف خودنتیجه را واگذار کرد.

نفت مسجد سلیمان- شهرداری اردبیل
جدال بالاسری‌ها

نفت مسجد سلیمان و شهرداری اردبیل در هفته 26 به مصاف هم می‌روند. نفت بازی قبلی را مساوی کرده است و شهرداری ایرانجوان را شکست داد. نفتی‌ها با اختلاف سه امتیاز بالای سر شهرداری قرار دارد.

یکشنبه25 بهمن

خیبر خرم آباد- فولاد یزد   14:15

گیتی پسند- فجر سپاسی 14:15

گل گهر سیرجان- نفت آبادان 14:15

پارسه تهران- پاس 14:15

نساجی مازندران- مس کرمان 14:15

ماشین سازی تبریز-  پیکان14:15

آلومینیوم هرمزگان- آلومینیوم اراک 14:30

ایران جوان بوشهر- داماش گیلان 14:45

نفت مسجد سلیمان- شهرداری اردبیل14:45

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتیال ، هفته 26 ، پارسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار