تیم شهرداری اراک در آخرین هفته در مرحله مقدماتی پلی آف با نتیجه 3 بر 0 از تیم دانشگاه آزاد پیش افتاد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج مرحله مقدماتی سوپرلیگ بسکتبال در مراحل پلی آف و نیمه نهایی باعث شده که تیم ها در مرحله مقدماتی رقابت جدی تری با هم پیدا کنند.
 
تیم شهرداری اراک که در دورهای قبلی لیگ موفق به شکست دانشگاه آزاد شده بود، امروز در آخرین دیدار مرحله سوم، بار دیگر با این تیم در خانه روبرو شد و در پایان 40 دقیقه با 33 امتیاز و 11 ریباند زوانکو بوژان برنده از زمین خارج شد. حامد آفاق هم بعد از مصدومیت دو هفته ای، در این دیدار به بازی برگشت.
 
اراکی ها در کوارترهای نخست و پایانی با نتایج 24 بر 14 و 26 بر 13 برنده شدند. کوارتر دوم را با نتیجه 24 بر 16 واگذار کردند و کوارتر سوم با نتیجه 17-17 مساوی تمام شد. در نهایت تیم اراک با نتیجه 83 بر 68 برنده این مسابقه شد و پیش از ورود به مرحله پلی آف با نتیجه 3 بر صفر از دانشگاه پیش افتاد.

برترین بازیکنان دو تیم دانشگاه و اراک در دیدار امروز به این شرح هستند:
 
شهرداری اراک: بوژان با 33 امتیاز، 11 ریباند و 4 پاس گل؛ اصغر کاردوست با 14 امتیاز و 8 ریباند؛ محمد امجد با 10 امتیاز، 5 ریباند، 6 پاس گل و 6 توپربایی
 
دانشگاه آزاد: روزبه ارغوان با 10 امتیاز، 8 ریباند و 3 بلاک شات؛  تونی ویدن با 10 امتیاز، جواد داوری با 11 امتیاز و 4 توپربایی؛ محمدرضا اکبری با 12 امتیاز و 4 ریباند

مرحله مقدماتی بسکتبال فردا با دو بازی تمام می شود. تیم ها در این مرحله سه دور با هم بازی داشتند، بنابراین نتایج این سه بازی در مرحله بعد حساب می شود.

به همین علت در حال حاضر اراک 3 بر صفر از دانشگاه آزاد پیش افتاده است و هر تیمی که چهار تا برد داشته باشد، به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. مرحله پلی آف از 10 اسفند شروع و اراک در آن زمان فقط باید یک برد می تواند به مرحله بعد صعود نماید. در نتیجه کار تیم دانشگاه خیلی بسیار دشوارترمی شود، چرا که برای صعود به مرحله بعد باید چهار برد داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار