سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر گفت: محروم بودن دختران نوجوان از رقابت های قهرمانی کشور باعث شده تا بازیکنان با آمادگی جسمانی کمی در اردو حاضر شوند.

شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در سطح نوجوانان و فوتبال زیر 14 و 16 سال برگزار نمی‌شود و باعث می شود که بازیکنان با آمادگی جسمانی کمی در اردو حاضر شوند و مدت زمان زیادی برای هماهنگی و آمادگی فوتبالیست‌ها صرف شود.
 
وی ادامه داد: چهار مرحله اردوی استعدادیابی در سطح کشور برگزار شد و دو گروه 28 نفره به تیم ملی دعوت شدند و این بازیکنان به صورت جداگانه به تمرین می پردازند و در نهایت 26 نفر اصلی و 10 بازیکن ذخیره از بین آنها انتخاب می شوند و از اواسط اسفند اردوها به شکل جدی تری پیگیری می شود.
 
مهینی افزود: جهت آمادگی برای مسابقات مقدماتی آسیا، به تورنمنت ایتالیا اعزام می شویم و تیم ملی از 5 تا 10 اردیبهشت همراه با کشورهای ایتالیا، انگلیس، آمریکا، مکزیک و فرانسه به رقابت می پردازند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: از هیئت های استان ها می خواهیم اگر بازیکن شاخصی دارند نهایت تا 15 اسفند به فدراسیون معرفی کنند و در صورت نیاز مسابقات استعدادیابی برگزار کنند و کادر فنی تیم ملی در این مسابقات حضور پیدا می کند و حمایت لازم را از فوتبالیست‌ها خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار