مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و با هزینه افزون بریک میلیارد ریال در کاشان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور دیشب در مراسم افتتاح این مرکز گرفتاری انسانهای در دام اعتیاد را ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید قبل از اینکه کار از کار بگذرد به دنبال حل ریشه ای این معضل خانمان سوز باشیم .

شهین دخت ملاوردی مهمترین عامل طلاق و آسیب های اجتماعی در کشور را ناشی از اعتیاد دانست و افزود: متاسفانه برخی راحت ترین کار درمان فرد معتاد در جامعه را بعد از معتاد شدن می دانند درحالی که قبل از رفتن فرد به سمت این معضل خانمانسوز باید زمینه های عدم گرایش وی را به مواد مخدر در جامعه فراهم کنیم .

وی از خیرین خواست با اقدامات بشردوستانه، خدا پسندانه و برداشتن قدم‌های محکم تر دولت را برای ایجاد یک زندگی شایسته و سالم برای زنان و دیگرانسان‌هایی که درگیر این معضل هستند برای کاهش آلام بشری کمک کنند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان نیز در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد طلوع بانوان با ابرازخرسندی ازنقش خیرین شهرستان کاشان درایجاد اقامت‌گاه‌های میان مدت برای ترک معتادین اظهار داشت :اگر این مشکل درجامعه شیوع پیدا کند معضلات آن تمام جامعه را دربر خواهد گرفت .

مصطفی جوادی مقدم افزود : این مشکلات را اگر از طریق فرهنگی نه به زور و ابزارهای قهری حل نکنیم مطمئنا در جامعه شیوع پیدا خواهد کرد.




انتهای پیام/
 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.