هفته گردشگری همراه با برنامه های شاد و آموزشی از 24 تا 29 بهمن ماه در موزه های حمام رهنان، عصارخانه شاهی و محله علیقلی آقا برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر موزه حمام رهنان با بیان این مطلب گفت: هفته گردشگری کودک با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فضای موزه ها و ارتباط برقرار کردن با اینگونه فضاها و همچنین آشنایی با فرهنگ اصیل و قدیمی ایرانی برنامه ریزی شده است.
رضا منجمی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این یک هفته با مکان هایی از جمله بازار، مسجد، زورخانه و حمام که در زندگی روزانه مردم در قدیم بسیار کاربرد داشت، آشنا می شوند.
وی افزود: موزه حمام رهنان، موزه علیقلی آقا و موزه عصارخانه شاهی سه موزه وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی هستند که هر یک معرف بخشی از معماری تاریخی اصفهان بوده که در این هفته گردشگری میزبان گروه سنی 10 تا 14 سال می باشند.
مدیر موزه حمام رهنان تصریح کرد: بازدیدکنندگان از موزه های عنوان شده در قالب اجرای تئاتر ضمن مشاهده فضای حمام با نوع استحمام در قدیم و آداب آن و همچنین فضای بازار و انواع مشاغل آشنا می شوند.
منجمی ادامه داد: هفته گردشگری از سوی مدیریت هنری سازمان فرهنگی تفریحی با همکاری سه موزه حمام رهنان، موزه عصارخانه شاهی و موزه علیقلی آقا برگزار می شود که از 24 تا 29 بهمن ماه همه روز میزبان دانش آموزان و عموم شهروندان است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار