"ایهود اولمرت،" به جرم فساد مالی و رشوه خواری از فردا راهی زندان می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه تایمز آو اسرائیل، "ایهود اولمرت،" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه برای گذراندن دوره محکومیت خود به جرم فساد مالی و رشوه خواری راهی زندان می شود.

وی سال 2014 در ارتباط با دو فقره دریافت رشوه مربوط به احداث یک مجتمع بزرگ مسکونی در بیت المقدس مجرم شناخته، و به شش سال حبس محکوم شد. وی در زمان ارتکاب جرم، شهردار بیت المقدس بود. با وجود محکومیت اولمرت به شش سال حبس، دادگاه رژیم صهیونیستی ماه دسامبر(دو ماه پیش) مجازات وی را به 18 ماه زندان کاهش داد و او را از یکی از اتهامات تبرئه کرد. 
هفته پیش، پس از آنکه اولمرت به جرم خود در خصوص کارشکنی در اجرای عدالت اعتراف کرد، دادگاه بیت المقدس یک ماه به دوره مجازات زندان وی اضافه کرد. 

اولمرت اعتراف کرد که تلاش کرده بود دستیار سابق خود را متقاعد کند تا در  خصوص طرح احداث مجتمع مسکونی بیت المقدس و همچنین دریافت پول از یک بازرگان آمریکایی به نام "موریس تالاسنکی" در دادگاه علیه وی شهادت ندهد. 

اولمرت دوره محکومیت خود را در بندی از زندان خواهد گذراند که" موشه کاتساو،" رئیس پیشین رژیم صهیونیستی نیز در آنجا نگهداری می شود. کاتساو به جرم تجاوز و آزار و اذیت جنسی شماری از کارکنان زن خود هنگام تصدی سمت وزیر گردشگری و همچنین ریاست رژیم صهیونیستی، به هفت سال حبس محکوم شده است. وی تاکنون پنج سال از دوره حبس خود را گذارنده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار