استاندار کرمان در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه درمان کمبودها و کاستی هایی در استان کرمان وجود دارد، گفت: باید پیگیری شود تا بیمارستان های جدید در این استان ساخته شود و بیمارستان های نیمه تمام نیز تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرضا رزم حسینی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: پیگیری های مدیران در تخصیص اعتبارات ملی به استان نقش مهمی دارد و برخی از مدیران این پیگیری ها را داشته اند.

وی بر فعال کردن کارگروه های غیر فعالاستان تاکید کرد و ادامه داد: کارهایی زیادی در استان صورت گرفته که بخشی از آنها معرفی نشده است و باید اطلاع رسانی لازم در این باره صورت گیرد.

وی کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی در زمینه علمی و آموزشی را تبریک گفت .

وی بر حضور مدیران در شورای برنامه ریزی تاکید کرد و گفت: این امر به دلیل اهمیت برنامه ریزی ها و تصمیمات این شورا است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز به سه موضوع مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی اشاره و بیان کرد: واگذاری زمین برای ایجاد نیروگاه خورشیدی دارای مصوبه کارگروه زیربنایی است و بنا به قانون باید در شورای برنامه ریزی استان کرمان نیز مصوب شود.

ابوالقاسم سیف الهی اظهار کرد: طرح جامع و تفضیلی کشکوئیه رفسنجان از دیگر مصوبات کارگروه زیربنایی استان کرمان بوده است که این طرح پس از چندین مورد بازنگری مورد تائید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح گردشگری بندر هنزاء نیز قبلا در کارگروه گردشگری تصویب شده و سپس با ذکر دو تبصره مورد تائید کارگروه امور زیربنایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمارستان ، جدید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار