فرماندار شهرستان تبریز، تعداد شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را 904 مورد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ شهرتی فر" در همایش جشن انقلاب، انتخابات و مشارکت حداکثری با بیان اینکه این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: شهرستان مرکز استان، مسئول استانی برگزاری انتخابات خبرگان رهبری است و بقیه حوزه‌های انتخابیه، به عنوان حوزه فرعی انتخابات خبرگان رهبری شناخته می‌شوند.

وی، وجود مردم سالاری دینی را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: چارچوب قانونی و حقوقی نظام اسلامی بدین شکل است که مردم در سرنوشت خویش، مداخله آگاهانه می کنند و برگزاری انتخابات عادلانه، اثباتی بر این ادعاست.

وی ابراز کرد: در حقیقت، مردم با حضور هرچه بیش تر و پررنگ‌تر در انتخابات، بیش از پیش می‌توانند در اداره کشور، نقش آفرین باشند. این حق مردم است که پس از تقدیم هزاران شهید گلگون کفن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، در تعیین سرنوشت خویش نقش داشته باشند.

به گفته فرماندار تبریز، حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای، امنیت ملی و ثبات سیاسی کشور را تقویت کرده و تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می‌کند.

شهرتی فر از مردم خواست به افرادی رای دهند که توان و بینش سیاسی لازم جهت وکالت از مردم در مجلس شورای اسلامی را داشنه باشند و بجای دغدغه قدرت، دغدغه خدمت داشته باشند.

وی تعداد شعبات اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را 904 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 715 شعبه اخذ رای در تبریز، 108 حوزه در شهرستان اسکو و 81 صندوق در شهرستان آذرشهر وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سطح استان بیش از 45 هزار نفر در امر انتخابات امسال به عنوان دست اندرکار اجرایی، فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: 13 هزار نفر از این تعداد، مربوط به شهرستان تبریز است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.