اجداد ترامپ که اهل روستایی در آلمان بودند، در جستجوی طلا به آمریکا مهاجرت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان رادیو ملی آمریکا با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در یکی از کتاب‌هایش به‌نام «قانون معامله» چاپ سال 1987 (1366)، به این نکته اشاره می‌کند که پدربزرگش اهل سوئد بوده است.غول املاک و مستغلات اما این‌روزها اخبار مربوط به داشتن ریشه‌های آبا و اجدادی مختلف را تکذیب نمی‌کند. 

پدربزرگ ترامپ که اهل روستایی در جنوب‌غرب آلمان بود، به امید یافتن طلا به آمریکا مهاجرت کرد. خانواده ترامپ نیز همانند بیشتر آمریکایی‌های آلمانی‌تبار در زمان جنگ جهانی، اصالت خود را پنهان می‌کردند. اما، نامزد افراطی جمهوری‌خواهان در مستند آلمانی «پادشاهان کالش‌تات» که سال 2014 (1392) ساخته شد، با غرور و افتخار از پدربزرگی آلمانی که وی هرگز ملاقات نکرده، سخن گفت.

 ترامپ در گفتگو با «سیمونه وندل،» مستندساز آلمانی، اظهار داشت: «پدربزرگم، فردریک ترامپ، سال 1885 به امید یافتن طلا وارد آمریکا شد. او که عاشق این کشور شده بود، در کارش بسیار موفق عمل کرد. اما می‌دانید من کال‌شتات را هم دوست دارم.» ترامپ در حالی این اظهارات را بیان می‌کرد که سرود ملی آمریکا در پس‌زمینه فیلم شنیده می‌شد. 

این در حالی است که ساکنان روستای آلمانی به گزارشگر رادیو ملی آمریکا گفتند پدربزرگ ترامپ برای فرار از خدمت سربازی به خارج از این کشور گریخت.  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار