دیدار تیم های استقلال تهران و نفت تهران با تساوی یک بر یک پایان یافت. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز با دیدار نفت تهران و استقلال به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

کورشی: انتقاد از داوری برد نفت را زیر سوال می برد

سیامک کورشی پس از پیروزی نفت برابر استقلال گفت : استقلال در تمام دقایق بازی به ویژه نیمه دوم  فشار زیادی به دروازه نفت وارد کرد و برای پیروزی تلاش زیادی داشت  اما با سیستم منظم تیم نفت سه امتیاز را کسب کرده و با برد از زمین خارج شدیم.

وی درباره عملکرد داوری اظهار داشت :در زمان شکست نفت از عملکرد ضعیف برخی داوران صحبت نمی کنید  اما وقتی استقلال را برده ایم  می‌گویید داوری به سود نفت بوده است:مسائل داوری به من ارتباطی ندارد اما داوران به صورت مساوی برای همه تیم ها اشتباه می کنند. ارتباط دادن شکست استقلال به بحث داوری درخشش و موفقیت نفت را زیر سوال می برد.

کوروشی در مورد وضعیت نفت بیان کرد :تیم ما پس از چند نتیجه ضعیف در لیگ برتر و شکست مقابل الجیش از لحاظ روحی  وضعیت خوب خود را حفظ کرد و پیروزی براب استقلال سبب می شود عملکرد تیم نفت روز به روز بهتر شود.

قربانی :مشکل تغذیه بازیکنان نفت درون خانوادگی است

علی قربانی پس از بازی نفت و استقلال اظهار داشت : در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم اما استقلال در نیمه دوم حملات زیادی داشت.به هر حال کسب سه امتیاز این بازی خوشحال کننده است .

وی درباره جانشینی ارسلان مطهری در ترکیب اصلی نفت  گفت : من در بیشتر بازی‌ها در ترکیب اصلی نفت بودم. البته در برخی بازی‌ها مانند دیدار با ملوان به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدم. به‌هرحال من به تشخیص کادر فنی  در برخی بازی ها  در گوش راست و برخی بازی‌ها در گوش چپ بازی می‌کنم.

وی در مورد ضربه سر خطرناکی به سمت دروازه استقلال زد ،اظهار داشت: ضربه خیلی خوبی زدم، اما با بدشانسی توپ به گل تبدیل نشد.

قربانی درباره این آیا که برخی بازیکنان جوان نفت مشکل غذا دارند گفت :من درباره مسایل درون خانوادگی صحبتی ندارم و تباید مسائل اینچنینی در رسانه ها بازتاب پیدا کند.به هر حال بهتر است من در این باره صحبتی نکنم.

وی در مورد داوری بیان کرد: داوری قضاوت متعادلی داشت و بهتر است کارشناسان دراین باره اطهار نظر کنند.

مبعلی :نفت مزد بازی بهتر خود را گرفت

ایمان مبعلی پس  از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل استقلال گفت: استقلال خوب بازی کرد اما نفت بهتر بود. از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کرده و برنده این بازی سخت شدیم.

وی درباره عملکرد اکبریان داور بازی بیان کرد: خیلی خوب صحنه‌ها در جریان جزئیات داوری این بازی نبودم و  بهتر است کارشناسان با نگاه دقیق در این باره نظر دهند.

مبعلی در خصوص درگیری با فخرالدینی اظهار داشت: در آن صحنه توپ کم باد بود و آن را رای تعویض به بیرون زدم و چون استقلال در حمله بود فخرالدینی ناراحت شد و به من گفت چرا توپ را نمی‌دهی و توی صورت من آمد اما من چون کارت زرد داشتم خودم را کنترل کردم تا از داور کارت قرمز نگیرم.

 وی درباره عصبی بازی کردن در این دیدار تصریح کرد: در 2-3 صحنه داور باید حرکت بازیکنان استقلال روی من را خطا می‌گرفت اما از این امر خودداری کرد.پس از شکست مقابل الجیش فشار روحی شدیدی را تحمل کرده و احتیاج به این پیروزی داشتیم. اما خوشبختانه با سه امتیاز این جدال حساس شرایطمان کمی بهتر شد.

بیرانوند :استقلالی ها هر فحشی بلد بودند نثار من کردند

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل استقلال در خصوص اتفاقات حاشیه ای دیدار رفت 2 تیم که منجر به نیمکت نشینی این بازیکن شد گفت: من از ان اتفاق درس گرفتن و معتقدم بازیکنی که در تیم نفت سابقه 12 ساله دارد نباید چنین اشتباهی مرتکب شود.

وی افزود: البته با تشخیص کادر فنی در جام حذفی نیز مقابل استقلال بازی نکردم اما خیلی خوشحالم که هم اکنون سهم کوچکی در برد امروز تیمم داشتم و این برد را به شهدای چوار ایلام تقدیم می‌کنم.

دروازه‌بان نفت در مورد فحاشی هواداران  استقلال بیان کرد: خدا را شکر انقدر زیر ذره بین هستم که برخی هواداران تیم های حریف لطف داشته و به من فحش می دهند. امسال من تصمیم داشتم که به پرسپولیس بروم اما کادر فنی و مدیریت از جمله قنبرزاده و علیپور  صلاح دادند همچنان در نفت بازی کنم هم اکنون تمام تمرکزم روی تیم نفت است. چرا که از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی کنار رفته  و برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ تلاش می‌کنیم.

بیرانوند ادامه داد:علی رضا منصوریان در مصاحبه ای گفت بیرانوند استقلالی است که این امر برای تمام فوتبالیستهای ایرانی در هر باشگاهی طبیعی است که طرفدار یکی از 2 تیم معروف پایتخت باشند.طبق همین مصاحبه منصوریان هواداران فکر می کردند من به استقلال می روم و به همین دلیل پس از مذاکرات من برای هواداران استقلال شائبه ایجاد شد. در حالی که خود من هیچ گاه نگفتم به استقلال می روم .

وی درباره استفاده از دستکش های قرمز و نارنجی در این بازی گفت: به این رنگ‌ها دقت نمی‌کنم چرا که قصد ورود به حاشیه را ندارم. بهواداران استقلال نیز در این دیدار برای من سنگ تمام گذاشتند و هر چه فحش بلد بودند نثار من کردند.منصویان در رختکن به من دلداری داد. ما متاهل هستیم و نباید فحش‌های رکیک به ما داده شود. هر بازیکنی هر جایی که آینده داشته باشد می‌رود من هم پرسپولیس را انتخاب کردم که این انتقال هم در نهایت میسر نشد.

امیری :برد نفت را به شهرای چوار تقدیم می کنم/ داور یک پنالتی برای نفت نگرفت 

وحید امیری پس از دیدار با استقلال گفت:  این برد را به شهدای چوار تقدیم می‌کنیم .شرایط ما بهتر شده و همان گونه که گفت با ادامه همان نمایش خوب  دیدار با الجیش در لیگ می توانیم نتایج مناسبی کسب کنیم. 

وی افزود:‌ استقلال موقعیت‌های خوبی داشت اما ما به خوبی را حریف را کنترل کرده و با سه امتیاز از زمین خارج شدیم.

امیری در مورد داوری بیان کرد: داور تا حدودی تحت تاثیر هواداران استقلال قرار گرفت.در نیمه اول می توانست روی آرش رضاوند اعلام پنالتی کند .البته برای استقلال نیز چند صحنه مشکوک اتفاق افتاد که کارشناسان باید درباره آن نظر دهند.

هافبک نفت در پایان خاطر نشان کرد: نفت چیزی برای از دست دادن ندارد .به همین دلیل تمام بازیکنان تیم برای ارتقا جایگاه و کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ قهرمانان تلاش می کنند.

حسینی :تنها نکته امیدوار کننده نفت همدلی است

سید جلال حسینی درباره دیدار تیم های نفت و استقلال گفت :2 تیم شرایط برابری برای کسب پیروزی داشتند اما نفت با حوصله و هوشیار تر بازی کرد و تا حدودی مستحق این برتری بود.

وی درباره جدایی از نفت پس از این دیدار اظهار داشت:من چند پیشنهاد از لیگ چین دارم اما امیدوارم این دیدار آخرین بازی من برای نفت نباشد. به هر حال نفت مشکلات زیادی دارد که مسئولان برای رفع آن باید تصمیم درستی بگیرند.  

وی ادامه داد: قنبرزاده پس از دیدار با الجیش به برخی مشکلات نفت اشاره کرد اما برخی بازیکنان آن را تکذیب کردند . ما در نفت وضعیت خوبی نداریم .تنها همدلی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد که باید حفظ شود .

حسینی درخصوص برخورد توپ به دستش گفت :توپ از فاصله ای نزدیک به دست من برخورد کرد اما به نظرم نمی توانست پنالتی باشد.به هر حال کارشناسان باید در این باره اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار