فلور نظری بازیگر عرصه سینما وتلویزیون در اینستاگرام خود تصویری از زادگاه شیر مردان و شیر زنان در منطقه کهکلویه و بویر احمد منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون می باشد . وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین است.


فلور نظری بازیگر مجموعه هایی چون خانه به دوش، متهم گریخت، تکیه بر باد،  تب سرد، پرواز در حباب و مسافری از هند در اینستاگرام خود نوشت: چشمه بلقيس  باغ چشمه بلقيس چرام يكي از مهمترين جاذبه هاي توريستي منطقه كهگيلويه و بوير احمد مي باشد ، زادگاه شير مردان و شير زنان سرزمينم ، زمين حاصلخيز منطقه باعث شده كه از هر نوع درخت در اين باغ پرورش يابد باغ داراي چندين چشمه است آب چشمه ها در جويبارهاي مشبكي كه با اصول معماري قابل توجهي تراس بندي شده به استخر اصلي سرازير مي شود ... بريم و ببينيم و لذت ببريم ولي مثل چشمهامون از محيط زيباي چشمه محافظت كنيم پاك ببينيم زيبا ببينيم و زيبا و پاك تحويل ديگراني كه خواهند آمد و خواهند ديد بدهيم ....  همواره در هر زيبايي ، ذات ِ زيباي خدا را ببينيم آنوقت با دل و جانمان از مخلوقاتش مراقبت مي كنيم .



باغ چشمه بلقيس زادگاه شير مردان و شير زنان سرزمينم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.