علت اصلی پذیرفتن نقش «هاله» در «پشت بام تهران» درامی بود که در داستان وجود داشت.

اندیشه فولادوند بازیگر مجموعه تلویزیونی «در پشت بام تهران» در خصوص نقش خود در این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «پشت بام تهران» اولین سریالی بود که قصد حضور در آن برای اولین بار با تحریک روانی برای من همراه بود. به همین دلیل این نقش و حضور برای زمان طولانی در این پروژه را پذیرفتم.

وی ادامه داد: پیش از آن هیچ وقت این کار را نکردم، زیرا انسان بسیار تنبلی هستم. در ضمن خیلی پر مشغله‌ام یعنی نمی‌توانم یکباره چند ماه از زندگی‌ام را وقف یک پروژه کنم؛ چرا که در حوزه‌های  دیگری مانند نشر، تولید آلبوم و سینما نیز فعالیت دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شیدایی» اظهار داشت: در ابتدا تصمیم بر این بود که کل سال من صرف حضور در این مجموعه تلویزیونی شود؛ اما علت اصلی پذیرفتن این نقش درامی بود که در داستان وجود داشت. درام‌هایی که در داستان رخ می‌داد را بسیار دوست داشتم. محوریت اصلی داستان مبتنی بر خانواده بود. به طبقه اجتماعی که داستان به آن می‌پرداخت، علاقه داشتم. طبقه سنتی تهرانی که خیلی آن را دوست داشتم.

وی بیان کرد: به طور کل می‌دانم مردم با قصه‌هایی که سعید نعمت ا... تعریف می‌کند، ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و به آن‌ها علاقه‌مندند. من هم به خاطر مردم می‌خواستم در تلویزیون باشم. به شهرها و روستا‌های مختلف که سفر می‌کردم و با مردم که ملاقات می‌کردم، می‌گفتند ما سینما نداریم، بنابراین باید صبر کنیم تا سی‌دی کارهای شما منتشر شود؛ چرا در تلویزیون کار نمی‌کنید؟! به همین خاطر تصمیم داشتم تا یک نقش اصلی را در تلویزیون بپذیرم.

فولادوند عنوان کرد: با خوشحالی تمام این کار را کردم و کل سال خود را گذاشتم برای «پشت بام تهران». من آنقدر سواد دارم که درام بیمار را برای بازی انتخاب نکنم. در نتیجه با نویسنده کار راجع به بخش‌های پایانی کار صحبت‌های زیادی کردیم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار