فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده  از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای که 13 مهر مربوط به شرکت های مالی و دولتی را جعل کرده بود، خبر داد .

 وی گفت: مردی میانسال برای برداشت از حساب بانکی اش به یکی از شعب بانک ها در شهرستان شاهرود مراجعه می کند و کارمند بانک به رفتار و اظهارات ضد و نقیض وی مظنون و برای بررسی بیشتر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس می گیرد . 

کاظم زاده ادامه داد: مظنون با استفاده از فرصت مناسب از بانک فرار می کند که با حضور پلیس و کارمندان بانک در خیابان های اطراف دستگیر می شود .

 به گفته این مسئول انتظامی ، در تحقیقات ابتدایی موضوع مشخص شد ، متهم ، کلاهبرداری سابقه دار است که به تازگی با وثیقه ای 400 میلیونی از زندان گرگان آزاد شده است . 

وی به بازدید از مخفیگاه این کلاهبردار 48 ساله اشاره و تصریح کرد: در این عملیات ، 13 عدد مهر مربوط به دستگاه های مختلف قضایی ، مالی و دولتی کشف شد .

کاظم زاده از کشف تعداد زیادی اسناد و مدارک هویتی ، پزشکی و چک های بانکی جعلی نیز خبر داد و گفت : متهم با افتتاح حساب بانکی به دنبال طعمه های مناسب برای کلاهبرداری بوده است .

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.