دری نجف آبادی در نطق تبلیغاتی؛

انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان بسیار سرنوشت‌ساز است

داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان بسیار سرنوشت‌ساز است.

نمایندگان خبرگان حجت امام زمانند/ خبرگان معیار اصلی نظام اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین "قربانعلی دری نجف آبادی" داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برنامه تبلیغاتی خود که از شبکه تهران پخش شد با اشاره به نهضت انقلابی امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام(ره) با شجاعت و ولایت خود توانستند فصل جدیدی در تاریخ ملت بزرگ بگشایند لذا در این راستا ایام‌الله دهه فجر تجلی ارادت ملت ما به امام راحلمان نیز بود.

وی ضمن قدردانی از حضور فداکارانه، آزادانه و عدالت خواهانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: ملت ایران در آستانه امتحان بزرگ دیگری قرار دارد به این معنی که باید در روز 7 اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا افراد اصلح را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

دری نجف آبادی با ابراز امیدواری از اینکه ملت ایران بتوانند در روز 7 اسفند حماسه‌ای دیگر بیافرینند، تصریح کرد: امیدواریم این انتخابات دوستان را خوشحال و دشمنان را مأیوس کند چرا که یکی از برکات بزرگ نهضت امام (ره) قانون اساسی، ولایت فقیه و مجلس خبرگان رهبری بود لذا در واقع حیات قانون اساسی ما ولایت فقیه است.

وی تأکید کرد: ولایت فقیه پشتوانه خبرگان بوده و کلیدی‌ترین مسائل کشور ما در دستان ولایت فقیه است و لذا اعضای مجلس خبرگان رهبری براساس ضرورت باید وظیفه حساس خود را به نحو احسنت انجام دهند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دوره اول مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال امام(ره) توانست کار بزرگی انجام دهد اظهار داشت: در این دوره لایق‌ترین فرد برای زعامت و رهبری نظام برگزیده شد و امروز بعد از 27 سال شاهد برکات وجود مقام معظم رهبری در کشور هستیم و امیدواریم سایه بلند ایشان بر سر کشور همچنان مستدام باشد.

داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم در این امتحان بزرگ باید علمای شایسته و قابل اطمینان را برای این مجلس انتخاب کنند چرا که باید در جامعه آرامش حکمفرما شود چرا که در زمان امام راحل نیز همواره آرامش وجود داشت و مردم از داشتن این رهبری فهیم احساس غرور می‌کردند و هر تصمیمش برای ملت متاع بود که باید در آینده نیز همین‌گونه باشد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: کسی که میخواهد بر کرسی خبرگان رهبری تکیه بزند باید شخصیت حوزوی، فرهیخته، صاحب قلم، باتجربه، بابصیرت، آگاه به مسائل ملی و بین‌المللی و همچنین حادثه شناس باشد چرا که نمایندگان خبرگان حجت امام زمانند و همه فقها و مجتهدین برجسته نیز یک مرحله از ولایت را دارند.

وی تصریح کرد: نماینده خبرگان رهبری تنها در راستای ولایت فقیه تصمیم‌گیر نیست و وظایفی ورای این مسئولیت را دارا هستند؛ حضور در هیئت رئیسه، دبیرخانه، شرکت در شش کمیسیون خبرگان رهبری از الزامات این مجلس است و شخصی که انتخاب می‌شود باید ستون فقرات یک جامعه باشد.

دری نجف آبادی با بیان اینکه شخصیت خبرگان رهبری یک شخصیت ساده‌ای نیست، اظهار داشت: نمایندگان این مجلس، علمای بزرگ اسلامند واین مجلس جایگاه حساسی در نظام مقدس اسلامی دارد و انتخاب فردی اصلح در این نهاد بسیار سرنوشت ساز است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش از حضور وحدت بخش مقام معظم رهبری در راس نظام تقدیر کرد و گفت: ایشان همواره با دیدگاه‌های ارزشمند خود حافظ نظام بودند و وحدت عظیمی را در بین ملت بزرگ ایران ایجاد کردند بر این اساس هر تصمیمی که اعضای خبرگان برای کشور می‌گیرند از فرمان جنگ تا صلح گرفته قابل اطاعت است و باید همگی پذیرا باشند.

داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: افرادی که درآینده در مجلس خبرگان حضور خواهند یافت باید همواره بر مسائل ملی و بین‌المللی اشراف داشته باشند و به خوبی مسائل را مدیریت کنند و حمایت از محرومان و مبارزه با ستمگران باید در اولویت کارهایشان قرار بگیرد و همواره باید احساس مسئولیت کنند.

دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه خبرگان معیار اصلی نظام اسلامی است، اظهار داشت: 88 نفری که بر کرسی خبرگان رهبری تکیه خواهند زد باید به مسائل حساس جامعه توجه ویژه کنند چرا که جایگاه خبرگان بسیار مهم و کلیدی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق اجرایی خود در کشور تصریح کرد: بنده از روزهای اول نهضت امام(ره) جزء اردوگاه ایشان  و همواره با مسائل نظام همسنگر بوده ام، 4 دوره نماینده مجلس شورای اسلامی، 3 دوره نماینده خبرگان رهبری و 2 دوره در هیئت رئیسه خبرگان رهبری و همچنین از سوی رهبری 5 دوره برای مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شدم. همچنین بیش از 16 سال امام جمعه شهرستان ری بودم و در حال حاضر نیز نزدیک 7 سال نماینده ولایت فقیه در استان مرکزی هستم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه در بیش از 40 جلسه آیین نامه‌های مختلفی در هیئت رئیسه خبرگان اصلاح شد، تصریح کرد: امروز ادای تکلیف کرده و برای ادای وظیفه‌ام آماده‌ام البته این کمترین وظیفه من در برابر شهدای تاریخ و شهدای انقلاب و مدافع حرم است و امیدوارم در این سنگر موفق شوم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایین‌ترین رده و بالاترین رده در جامعه مسئولند و باید مردم همواره در سرنوشت کشور سهیم بوده و مشارکت سیاسی داشته باشند.

انتهای پیام/



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.