با حضوراستاندار خراسان رضوی مرکز درمان بستر سلطان آباد شهرستان خوشاب به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در این مراسم افزود: تلاش دولت تدبیر و امید ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.
وی گفت: امیدواریم با بهره برداری از مرکز درمان بستر خوشاب، شاهد حضور پزشکان متخصص در این مرکز باشیم تا خدمات تخصصی بهداستی و درمانی به مردم این منطقه ارائه شود.
رشیدیان تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهرستان خوشاب این مرکز درمان بستر باید به مرکزی 32 تختخوابی ارتقا یافته و خدمات مناسب و بهتری را به مردم ارائه دهد.
وی گفت: یکی از برنامه های مهم استان ، حل مشکلات اقتصادی و حرکت به سمت توسعه متوازن است تا در آینده نزدیک شاهد رفع محرومیت از مناطق شهری و روستایی باشیم.
استاندار خراسان رضوی توسعه مناطق محروم و روستایی خوشاب را مهم دانست و افزود: مسئولان و مردم این شهرستان برای ارائه طرح های اقتصادی مشارکتی، در روستاها تلاش کنند.
وی افزود: برای اشتغال روستاییان، همکاری خوبی بین اداره صنعت، معدن و تجارت، آموزش فنی و حرفه ای و بانک کارآفرینی امید ایجاد شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برخی از ظرفیت های منطقه خوشاب افزود: این شهرستان در زمینه تولید برخی از محصولات کشاورزی نظیر پسته وضعیت خوبی دارد.
وی گفت: زعفران و پسته از محصولات راهبردی خراسان رضوی است که در رونق اقتصادی استان سهم بالایی دارند
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همچنین امروز در محل گلزار شهدای خوشاب حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.