شهردار اردبیل از ورود سالانه بیش از 3 میلیون گردشگر داخلی و خارجی به متمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان افزود: با توجه به اینکه سالانه بیش از 3 میلیون گردشگر به این مجموعه ورود پیدا می‌کنند احداث مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی نیز در این مجموعه مدنظر قرار گرفته و شهرداری اردبیل تلاشش را آغاز کرده تا هتل پنج ستاره این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا مجتمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل را به یک مجموعه گردشگری طبیعی و تفریحات سالم تبدیل کنیم.

شهردار اردبیل افزود: ما در این مجموعه در تلاش هستیم تا بهترین و مطلوب‌ترین امکانات را با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در ایجاد فضای تفریحات سالم در مجموعه شورابیل به وجود آوریم تا با در نظر گرفتن جایگاه این مجموعه عظیم تفریحی و گردشگری بتوانیم اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

لطف اللهیان افزود: ما در بحث مشارکت مردمی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی وارد گود شدیم و در حال حاضر اجرای رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اطراف دریاچه هستیم و قرار است با کمربندی سواره‌ای که اطراف دریاچه اجرا می‌شود این مجموعه بستر و زمینه تحول گردشگری خوبی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه خدمات تفریحی روی آب از جمله جت اسکی و بالن‌سواری به همراه کمپینگ‌های موقت و دائمی برای گردشگران و رستوران‌های شیک در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است، گفت: سعی داریم تا رینگ پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل را در ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی فراهم کردن زمینه‌های ورزش و تفریحات سالم را در فضاهای شهری از مهمترین وظایف مدیریت شهری بیان کرد و یادآور شد: تلاش برای تکمیل رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شورابیل به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.