معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:جهت تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ دکتر عبدالنور کردجمشیدی اعلام کرد: این کلینیک به بیمارستان در ساختمانی هشت طبقه و با 25 مطب تخصصی در رشته های مختلف از امروز به بیماران استان خدمات رسانی می کند.
کرد جمشیدی اضافه کرد: این کلینیک با 18 متخصص در بخش های قلب، داخلی، اورولوژی، مغز و اعصاب، پوست و مو، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی، روانپزشکی و داروخانه به مردم خدمت رسانی می کند.
وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی با تعرفه دولتی خدمات پزشکی به بیماران ارائه می دهد،افزود: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت در مجموع پنج کلینیک با 50 مطب تخصصی و فوق تخصصی در شهر ایلام راه اندازی شده است.
کرد جمشیدی هدف از ایجاد این کلینیک های تخصصی را دسترسی عامه مردم در نقاط مختلف شهر به مراکز درمانی تخصصی با تعرفه های ارزان عنوان کرد و گفت: در این کلینیک ها از پزشکان تخصصی و فوق تخصصی رشته هایی چون قلب، خون، اطفال، زنان بهره گیری شده و حتی در برخی رشته های مهم و حساس چون قلب تعداد مطب پزشکان بیشتر است.
کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام، رئیس و برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به بهره برداری رسید.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.