عضو شورای نگهبان گفت: هر فردی باید فارغ از علایق شخصی و گروهی برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کند.

هر فردی باید فارغ از علایق شخصی و گروهی برای پیشرفت ایران تلاش کند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محسن اسماعیلی در نطق تبلیغاتی خود از شبکه تهران پخش شد، اظهار داشت: رهبری ستون اصلی نظام خیمه مقدس ما است و نه تنها سرنوشت دنیا بلکه دین ما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه رهبری متعلق به آحاد مردم است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری باید به اندازه خودش شبیه رهبری شود، همچنین خبرگان رهبری نباید متعلق به کسی،  برخاسته از مردم و فقط باید برای مردم تصمیم بگیرد.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه رهبری متعلق به دین، اسلام، نظام و مردم است، افزود: همه باید در انتخابات پیشرو به صورت فعال شرکت کنیم، مجلس خبرگان باید مجمع خبرگان باشد.

وی در ادامه گفت: سابقه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری باید نشان داده باشد که به مصالح و منافع ملی می‌اندیشد و اعضای این مجلس هیچ گاه در بازی‌های گروهی قرار نمی‌گیرند. همچنین مجتهد باید با پیچیدگی‌ها، تحولات پرشتاب و مشکلات جامعه آشنا و برای حل آنها راه حل نشان دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آمده‌ام تا ثابت کنم آنچه برای مردم ما مهم است دانش است، ادامه داد: در انتخابات حضور یافتم تا ظرفیت دیگری از قانون اساسی را دنبال کنم تا راهی نو از خود باقی بگذارم، البته خبرگان رهبری مسئولیت مستقیمی در بیکاری، اعتیاد و نرخ تورم ندارد اما همه ما پیرو شریعتی هستیم که همگان را مسئول و پاسخگو می‌داند.

عضو شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم و نظام حرکت کرد، گفت: هر فردی باید فارغ از علایق شخصی و گروهی برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کند.

وی در خصوص سابقه تحصیلی و کاری خود گفت: معلم دانشگاه هستم، مولف 25 کتاب و همچنین 70 مقاله علمی داشته‌ام.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به تهیه‌کنندگان لیست‌های انتخاباتی تاکید کرده‌اند رفیق بازی را کنار بگذارند و شایسته‌ها را انتخاب کنند از این رو باید تبعیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.