سمنان؛

منتخبین مجلس دانش‌آموزی در استان سمنان اعلام شدند

اعضای هیئت‌رئیسه شورای دانش‌آموزی استان سمنان و نیز نمایندگان این استان در مجلس شورای دانش‌آموزی تعیین شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، انتخابات تعیین نمایندگان استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برگزار شد.
در این انتخابات که با حضور مدیران و نمایندگان سازمان دانش‌آموزی کشور و استان سمنان و نماینده اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار شد، دو نماینده از این  استان برای حضور در جمع نمایندگان مجلس دانش‌آموزی کشور تعیین شدند.
دانش‌آموزان منتخب شوراهای دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان به‌عنوان نمایندگان دانش‌آموزان این شهرستان‌ها و مناطق یازده‌گانه در این انتخابات حضورداشته و اعضای هیئت‌رئیسه شورای دانش‌آموزی استان سمنان و نیز نمایندگان این استان در مجلس شورای دانش‌آموزی را تعیین کردند.
 رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت: بر اساس آرای 22 عضو شورای دانش‌آموزی استان سمنان، علی‌اصغر همتی و سید علی موسوی هرکدام با کسب هشت رأی به‌عنوان رئیس و نایب هیئت‌رئیسه شورای دانش‌آموزی استان سمنان انتخاب شدند.
 محمدرضا عامریان افزود: اعضای شورای دانش‌آموزی استان سمنان به مجتبی اسدی و محمد محمدی نیز به ترتیب هفت و 6 رأی دادند تا این افراد نیز به‌عنوان منشی اول و دوم هیئت‌رئیسه شورای دانش‌آموزی استان سمنان انتخاب شوند.
 وی افزود: الهه باقری و زهرا اعظمی نیز هرکدام با چهار رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌رئیسه شورای دانش‌آموزی استان سمنان انتخاب شدند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به نمایندگان انتخاب‌شده در این استان برای حضور در مجلس دانش‌آموزی افزود: بر این اساس امین سجادی از شهرستان آرادان با کسب بیشترین آرا به‌عنوان نماینده پسر استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شد.
 عامریان از انتخاب زهرا یغمائیان به‌عنوان دانش‌آموز دختر راه‌یافته به مجلس دانش‌آموزی از استان سمنان خبر داد و گفت: این دانش‌آموز نیز از شهرستان آرادان به مجلس دانش‌آموزی راه یافت. به گفته وی، محمد محمدی از شاهرود و زهرا اعظمی از بسطام نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.