اجاق گاز تک شعله در قفس خروس های لاری، منزل مسکونی را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت :طی تماس تلفنی شهروندان مشهدی با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، بلافاصله زنگ حریق ایستگاه شماره هشت به صدا در آمد و آتش‌نشانان به موقعیت اعلام شده واقع در بلوار طبرسی شمالی اعزام شدند.

حسین خاکپور افزود:با رسیدن ماموران این سازمان به محل آتش‌سوزی مشاهده شد که دود سیاه رنگ وسیعی در پی آتش‌سوزی تعداد زیادی کارتن و قفس چوبی منطقه را در بر گرفته است و آتش سوزی قفس خروس های لاری که در درون حیاط منزل نگه‌داری می‌شد به داخل منزل مسکونی سرایت کرده است.

وی گفت: آتش‌نشانان با توجه به نبودن مالک در محل ضمن باز کردن قفل در ورودی و حیاط منزل بلافاصله عملیات اطفای حریق را با استفاده از شلنگ‌های آبرسانی آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود :  این عملیات با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان دقایقی به طول انجامید و در نهایت آتش‌سوزی منزل مسکونی و قفس خروس ها در حالی که دو قطعه خروس لاری در آتش بریان شده بودند، مهار شد.

حسین خاکپورعلت وقوع این آتش سوزی را بی‌احتیاطی و استفاده غیره اصولی از اجاق گاز تک شعله برای گرم کردن فضای قفس عنوان کرد و افزود: با افتادن کارتن های داخل قفسه نسبتاً وسیع بر روی اجاق گاز روشن این حادثه رقم خورد و موجب بر جای ماندن خسارات مالی شد.

انتهای پیام//
برچسب ها: آتش ، خروس ، لاری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار