ابوالفضل یعقوبی و علی پاکدین به همراه تیم شهرداری ورامین در جام باشگاههای آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جام باشگاههای آسیا، از روز پنجشنبه 29 بهمن ماه در امارات آغاز می شود و از ایران 4 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن و کوروش به مصاف رقبا خواهند رفت.

ششمین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان (G1) از روز پنجشنبه به مدت سه روز به میزبانی شهر «شارجه» امارات برگزار خواهد شد و در گروه مردان تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد و در گروه زنان تیم های لوازم خانگی کن و کوروش بعنوان نمایندگان کشورمان برروی شیاپ چانگ می روند.

در این رقابت ها هر کشور می تواند در گروه مردان 2 تیم و در گروه زنان 2 تیم داشته باشد و کشور میزبان مجاز به داشتن 4 تیم در گروه مردان و 4 تیم در گروه زنان است.

 این دوره از پیکارها در 8 وزن جهانی برگزار می شود و هر وزن کشی یک امتیاز، هر برد انفرادی بازیکنان یک امتیاز، هر مدال طلا 7 امتیاز، هر مدال نقره 3 امتیاز و هر مدال برنز یک امتیاز برای باشگاهها در پی خواهد داشت و در پایان مجموع امتیازات، تیم های اول تا سوم را مشخص خواهد کرد.

 ابوالفضل یعقوبی و علی پاکدین به همراه تیم شهرداری ورامین دو نماینده مازندرانى هستند که  در جام باشگاههای آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.