یک زن رمال در یزد دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ رضارضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: زن رمال و فالگیری را که اقدام به رمالی و دعانویسی برای افراد ساده لوح می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند. 

رضایی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی ۷۰ ساله با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رمالی، فالگیری و سحر و جادو کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی، ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که روزانه تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر از شهروندان برای رفع مشکلات زندگی خود به این خانم مراجعه می‌کنند. 

رضایی گفت: ماموران پلیس متهمم را در محل زندگی‌اش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۱۵ جلد کتب رمالی، ۲۰۰ برگ اوراق دست نوشته دعا و همچنین مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال وجه نقد را کشف کردند. 

سرهنگ رضایی گفت: این خانم با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد و به صورت علنی اقدام به فالگیری، رمالی، بخت گشایی، طلسم شکنی می‌کرد که گا‌ها باعث اختلاف افکنی بین زوجین و خانواده‌ها نیز شده بود. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت : شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این افراد هیچ کمکی به رفع مشکلات و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و باعث ایجاد اختلافاتی بین خانواده‌ها نیزمی شوند. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: دستگیری ، رمال ، استان یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار