همه ساله مرسوم بود که رئیس جمهور در مراسم تکریم از خادمان قرآن حضور پیدا کند و قرار بود این برنامه در ماه رمضان برگزار شود اما به دلیل مذاکرات برجام به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در بیست و یکمین دوره تجلیل از خادمان قرآن که با حضور وزیر ارشاد و جمعی از فعالان قرآنی در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: امروز تالار وحدت با حضور فعالان و خادمان قرآن منور شده و ما بر خود وظیفه می‌دانیم تا از این بزرگواران تجلیل کنیم، این افراد افتخار دارند که به مقام خادمی قرآن رسیده‌اند.

وی ادامه داد: همه ساله مرسوم بود که رئیس جمهور در مراسم تکریم از خادمان قرآن حضور پیدا کند و قرار بود این برنامه در ماه رمضان برگزار شود اما به دلیل مذاکرات برجام به تعویق افتاد.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: بهترین مساله ای که می‌شود از خادمان قرآن تجلیل کرد آن است که از آنها حمایت شود و سخنان آنها را گوش دهیم و از آثار و خدمات خادمان قرآن حمایت کنیم.

حجت الاسلام حشمتی ادامه داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب آقای وزیر خواهانیم که بودجه قرآنی و بیمه فعالان قرآنی را از جدول 17 که یک ردیف فرعی در بودجه است خارج کند و این بودجه را در ردیف اصلی قرار دهد.

در ادامه این مراسم از 13 خادم برتر قرآنی در سال 94 با حضور وزیر ارشاد و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.