دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: حضور پررنگ اقلیتهای دینی در عرصه رقابت انتخابات پاسخی محکم به بدخواهان نظام است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یوناتن بت کلیا در گفت و گو با  ایرنا افزود: دشمنان این سرزمین برای خالی کردن صحنه انتخابات نوک پیکان خود را به روی قومیت های مختلف ایران نشانه گرفته اند تا به نام دفاع از حقوق بشر و القاء کردن تضییع حقوق اقلیت های دینی و قومی در ایران توسط جمهوری اسلامی به اهداف خود برسند.
وی ادامه داد: کارنامه جهان سلطه برای تمامی قومیت های ایرانی به خصوص مسیحیان بسیار سیاه است و آنها توسط گروههای تکفیری اقدام به قتل عام مسیحیان و تمامی قومیت ها کرده و مهمتر از همه درهای خود را به روی آوارگان مسیحی بسته اند.
بت کلیا افزود: آنها امروز با داشتن این کارنامه سیاه سعی می کنند قومیت های ایرانی را از شرکت در انتخابات منع کنند غافل از اینکه اقلیتهای دینی پررنگتر از سالهای قبل در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان بیان کرد: انتخابات اسفندماه آزمون دیگر ملت ایران است بنابراین برای سربلند بیرون آمدن از این آزمون بی اعتنا به سلایق، جناحها، قومیتها و گروهها باید در انتخابات شرکت کنیم.
وی ادامه داد: نمی توانیم چنین تصور کنیم که معاندان و مخالفان این مرز و بوم ساکت مانده اند و انتخابات ایران برای آنها اهمیتی ندارد بلکه باید دقت کنیم همان گونه که راهپیمایی 22 بهمن مورد توجه آنها بود، انتخابات نیز رصد می شود.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش برای ایجاد تفرقه و مهمتر از همه منحرف ساختن ذهن مردم از انتخابات از طریق برنامه ریزی های دراز مدت و سرمایه گذاری های کلان از توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی است.
بت کلیا بیان کرد: فصل الخطاب قرار دادن فرامین رهبری در خصوص انتخابات و حرکت در مسیری که وی نشان داده است می تواند سدی محکم در برابر نیرنگهای دشمنان باشد.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به قدرتی برتر در منطقه تبدیل شده است، گفت: به همین علت جهان سلطه و در راس آن رژیم صهیونستی همواره برای متوقف کردن روند موفقیت ایران دست به هر توطئه ای می زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.