بانوی کارآفرین قشمی،به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : مژگان روستایی، مدیر مزرعه پرورش کروکودیل نوپک قشم با ارائه ایده نوآورانه، خلاقیت در کسب و کار، اشتغالزایی و تاثیر مثبت در منطقه اجرای طرح خود ، به عنوان برترین کارآفرین کشور شناخته شد.
مراسم معرفی از کار آفرینان کشور بیست وچهارم بهمن امسال با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.
محمد علی سلیمی افزود: در این مراسم 14 کارآفرین از سراسر کشور در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت به عنوان برترین کار آفرینان سال‌های 93 و 94 شناخته شدند .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:این بانوی کار آفرین برتر نخستین مزرعه تکثیر و پرورش کروکودیل را در جزیره قشم راه اندازی کرده است .
مژگان روستایی، مدیر مزرعه پرورش کروکودیل نوپک قشم فعالیت خود را از سال 89 در زمینه تکثیر وپرورش کورکودیل در جزیره هنگام شهرستان قشم در زمینی به مساحت 21 هزار متر مربع و 25 حوضچه با وارد کردن 8 سر کروکودیل آغاز کرده است .
اکنون درمزرعه تکثیر و پرورش کورکودیل جزیره هنگام قشم20 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند .
کورکودیل های مزرعه نوپک قشم از نوع کروکودیل پروسوس موسوم به آب شور است که به عنوان بهترین گونه کروکودیل پرورشی در جهان شناخته می شود .
خون کروکودیل کاربرد پزشکی دارد و پوست کورکودیل به عنوان ارزشمندترین چرم دنیا صادر می شود . انتهای پیام/
برچسب ها: کار افرین ، برتر ، قشم ، بانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.