رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان گفت: تلاش زیادی را انجام داده‎ایم تا دانشگاه جامع علمی کاربردی را به جایگاه واقعی خود در استان برسانیم اما متاسفانه در بحث توسعه کمی، وضعیت مناسبی نداشته ایم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کیانوش بهرهی در یازدهمین نشست هم‎اندیشی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان همدان اظهار داشت: در چند ماه گذشته تلاش زیادی را انجام داده‎ایم تا دانشگاه جامع علمی کاربردی را به جایگاه واقعی خود در استان برسانیم و سهم این واحد دانشگاهی را در آموزش عالی ارتقا دهیم.

وی افزود: تلاش ما در این مدت قانونمند کردن بیش از پیش و نظام‎مند کردن مراکز آموزشی بوده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان سهم این واحد را در آموزش عالی استان و کشور نامناسب عنوان و خاطرنشان کرد: به لحاظ تعداد دانشجویان زیر پوشش هم وضعیت راضی‎کننده‎ای نداریم.

بهرهی ادامه داد: ما باید در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، سفال و سرامیک، مبل و دکوراسیون و صنایع تبدیلی انگور، برند آموزش عالی علمی کاربردی کشور باشیم.

وی با اشاره به طرح توسعه کارآفرینی و تجاری‎سازی آموزش‎های علمی و کاربردی، از ارائه درخواست تاسیس مرکز رشد خوشه‎های فناوری رنگ و صنایع شیمیایی، هتلداری و گردشگری، سفال و سرامیک به سازمان مرکزی دانشگاه خبر داد و افزود: درصدد اخذ مجوز تٲسیس این مراکز هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولین ذیربط به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.