تروریست‌های داعشی پیش از انجام حملات انتحاری، مقدار زیادی داروهای روانگردان مصرف می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ میرور در مطلبی نوشت: گزارش‌ها حکایت از آن دارند که گروه تروریستی داعش از روی استیصال، کودکان و نیروهای صفرکیلومتر را با ماده روانگردان مت‌آمفتامین، که در بازار به «شیشه» معروف است، آلوده و تحریک می‌کنند تا به عنوان سرباز به داعش خدمت کنند.

میرور: داعش کودکان را با

داعش تاکنون، بسیاری از نیروهای خود را در شهر موصل، در رویارویی با حملات هوایی نیروهای ائتلاف ضد داعش و در نبرد با نیروهای کُرد و نیروهای ارتش عراق از دست داده است. توضیح اینکه موصل، یکی از شهرهای مهم در شمال عراق است که از سال 2014 در اشغال نیروهای داعش بوده است.

میرور: داعش کودکان را با

«کمال کَرکوکی» سخنگوی حزب دموکرات کردستان، در گفتگو با فاکس نیوز گفت: «داعش در ابتدا از فرماندهان حزب بعث تشکیل شده بود. همه این افراد ماهر و مجرب بودند و دانش نظامی بالایی داشتند. اما نیروهایی که بعدها به عناوین مختلف به آنها ملحق شدند، ناشی و بی‌تجربه بودند. نیروهای داعش واقعاً احمق هستند. اگر احمق نبودند، به این گروه ملحق نمی‌شدند.»

کودکان، حتی 5 ساله، بوسیله نیروهای وحشی داعش، آموزش‌‎هایی بسیار خشن و غیرقابل‌تحمل را پشت سر می‌گذارند. در حالیکه هم‌سن و سال‌های این کودکان در مدارس درس می‌خوانند و با دوستان‌شان بازی می‌کنند، آنها آموزش می‌بینند که چطور با اسلحه شلیک کنند و عملیات انتحاری انجام دهند.

میرور: داعش کودکان را با

گذشته از این، نیروهای داعش قبل از حملات و عملیات انتحاری خود، مقدار زیادی مواد محرک و روانگردان مصرف می‌کنند. به گزارش دفتر سازمان ملل در حوزه مواد مخدر و جرائم، به منظور انگیزش نیروهای داعشی که قصد انجام حملات در نقاط مختلف سوریه را دارند، حجم بالایی از مت‌آمفتامین یا شیشه از مرزهای این کشور وارد شده و در اختیار نیروهای داعشی قرار می‌گیرد. 

به گفته سخنگوی حزب دموکرات کردستان، مصرف شیشه در نیروهای داعش به قدری بالاست که آنها واقعاً هیچ درکی از کاری که انجام می‌دهند ندارند و عقل خود را به‌کل از دست می‌دهند. بعضی از آنها، باید تا 20 بار مورد اصابت گلوله قرار بگیرند تا از پا دربیایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
خدالعنت کنه ابن داعش را که مثل تخم تره تیرک هرچه درومبکنی بازهم بیشترمیشه داعش یعنی 6 پسران ابلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
واقعا خوبه من چیز زیادی یاد گرفتم
آخرین اخبار