رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی برخورد خودرو ال 90 و تریلی، بالگرد اورژانس هوائی عازم شهرستان اهر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رجائی با اعلام این خبر گفت: به دنبال تماس مسئولین بیمارستان باقرالعلوم اهر در ساعت 13، بالگرد اورژانس هوائی عازم بیمارستان اهر شد.

حادثه در اهر بالگرد اورژانس را به پرواز درآورد + تصاویر

وی ادامه داد: این بیمار مرد 54 ساله ای که بدنبال تصادف دچار صدمات در ناحیه ستون فقرات شده بود و نیاز به انتقال در سریعترین زمان به بالاترین مرکز درمانی را داشت، با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شد.

رجائی در خصوص جزییات این حادثه گفت: ظهر امروز و بدنبال تصادف دو خودرو ال 90 و تریلی در کیلومتر 8 جاده اهر-مشکین شهر، که منجر به مصدومیت دو تن شده بود و مصدومین توسط تکنسینهای پایگاه نقدوز به بیمارستان اهر انتقال داده شده بودند, پس ازبررسی مسئولین بیمارستان، تشخیص به انتقال سریع یکی از مصدومین توسط بالگرد اورژانس هوائی شد.

حادثه در اهر بالگرد اورژانس را به پرواز درآورد + تصاویر

وی تصریح کرد: انتقال بیماران توسط اورژانس هوائی دارای شرایط خاص بیمار و وضیعت جوی است و در صورت مهیا بودن شرایط , اورژانس هوائی خدمت رسان بیماران و مصدومین است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.