شیراز؛

دستگیری سارق قطعات خودرو

سارق قطعات خودرو در شهرستان مرودشت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای در این خصوص در پلیس آگاهی تشکیل و در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" ادامه داد: با بررسی نحوه سرقت ها توسط ماموران پلیس آگاهی، فرضیه  ی این که تمامی این سرقت ها توسط یک نفر به وقوع پیوسته است قوت گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی، تحقیقات محلی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی سارق با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: در تحقیقات و باز جویی های فنی و پلیسی از این سارق، سه فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطری و لاستیک از وی کشف و سارق با قرار صادره روانه زندان شد.

سرهنگ "القاصی مهر" با اشاره به این که سارق قبل از انتقال به زندان خسارت مالبخاتگان را پرداخت كرد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو سعی کنید در محل های مورد اطمینان خودرو  خود را رها کرده و از پارک وسیله نقلیه تان در مناطق پرت، خلوت که دارای نور و روشنایی کافی نیست، جدا پرهیز کنید.

انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، قطعات ، خودرو ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار