معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور درخواست داریم با توجه به آغاز فعالیت صنایع مختلف سنگین در حوزه دریای مکران با ایجاد یک اداره کل حفاظت محیط زیست خلا فعلی را پر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ احمدعلی موهبتی در جلسه شورای اداری چابهار که با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد، افزود: متاسفانه فاصله چند صد کیلومتری چابهار تا مرکز استان ، باعث می‎شود تا سرمایه‎گذارانی که قصد سرمایه‎گذاری در این منطقه را دارند برای طی مراحل اداری با مشکلات بسیاری مواجه شوند که تنها راه برون رفت از این مشکل ایجاد یک اداره کل در منطقه استراتژیک چابهار است.

وی با بیان اینکه به واسطه مطالعات و تحقیقات زیست محیطی کشاورزان منطقه با مشکلات جدی مواجه هستند، تصریح کرد: می‎طلبد سازمان این پروسه مطالعاتی را سریع‌تر به نتیجه برساند تا مردم کشاورز منطقه بیش از این با مشکل مواجه نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید هوتی
۱۲:۵۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
من لیسانس منابع طبیعی گرایش محیط زیست دارای کارت پایان خدمت و گواهینامه و بیکار هستم که علاقمند به شغل محیط بانی میباشم بنظرم با بکار گیری جوانان هر منطقه که به کوهای شهر خود آشنایی دارند می‌توان تا حدود زیادی از صید حیوانات و انقراض آنها جلوگیری کرد.تشکر
آخرین اخبار