رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایوان از خریداری دستگاههای مورد نیاز مرحله دوم کارخانه نورد این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امیدعلی عزتی با اعلام این خبر گفت:  ساخت و ساز مرحله دوم کارخانه نورد شهرستان ایوان   با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به  خریداری دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه این واحد صنعتی در مرحله دوم گفت: برای خریداری وسایل و تجهیزات این کارخانه 70میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایوان با اشاره به اشتغالزایی 50 نفر  در مرحله اول  فعالیت کارخانه نورد ایوان گفت:  با وجود ظرفیت بالای این کارخانه در حوزه تولید، مرحله دوم توسعه این واحد به دلیل کمبود نقدینگی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی یکی از محصولات تولیدی این کارخانه را شمش فولاد عنوان کرد  که سرمایه در گردش بالایی برای رسیدن به مدار تولید نیاز دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایوان  به احداث مرحله اول کارخانه اسید سولفوریک  این شهرستان  با 70 میلیارد ریال اعتبار  اشاره کرد و گفت:  هم اکنون محصولات این شرکت در سه گروه سولفات پتاسیم، اسید سولفوریک و اسیدکلریدریک تولید و روانه بازار می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید روزانه کارخانه اسید سولفوریک 120 تن است، اضافه کرد: با اجرای مرحله دوم این ظرفیت به 135 تن در روز افزایش می یابد.

در شهرستان ایوان 11  واحد صنعتی در حال فعالیت هستند که 40 درصد آنها واحدهای بزرگ مانند کارخانه اسید سولفوریک با 80 نفر و کارخانه نورد با 50 نفر نیروی انسانی است.

شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، کارخانه ، نورد ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.