مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اعلام کرد :طی هفته گذشته تعداد 2 محموله بزرگ پوشاک در استان کشف و ضبط گردید که ارزش ریالی این محموله ها طبق برآورد اولیه 7 میلیارد ریال می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان برای نخستین بار در استان محموله ای شامل 130 عدد شیشه شیر نوزاد از یکدستگاه خودرو کشف و ضبط گردید.

ممیزی افزود:بلافاصله محموله دیگری شامل 5811 ثوب پوشاک خارجی شامل: کاپشن،روسری ،کت و ... و هچنین 300 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در استان کشف و در این زمینه تعداد 2 پرونده در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل گردید.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات لازم مشخص گردید،کالاها متعلق به خود رانندگان بوده و بطور غیر قانونی وارد کشور شده است ادامه داد: بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی ،قاچاق بودن کالاها محرز گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد: بر این اساس طبق رأی صادره،عاملین قاچاق علاوه بر امحای لوازم آرایشی و بهداشتی و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 664 میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم گردیدند.

وی افزود: ارزش ریالی کالاها طبق استعلام از گمرک استان بیش از 603 میلیون ریال اعلام گردیده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد:در سه ماهه پایانی سال قاچاق البسه و پوشاک به استان زنجان بشدت افزایش یافته به نحوی که در مدت 2 ماده بیش از 80 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه (ابهر و خدابنده) تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است

ممیزی گفت :در هفته گذشته نیز تعداد 2 محموله بزرگ پوشاک در استان کشف و ضبط گردید. ارزش ریالی این محموله ها طبق برآورد اولیه 7 میلیارد ریال می باشد.

وی با بیان اینکه همچنین بیش از 2 تن شکلات خارجی در استان کشف و پرونده متهمین در حال رسیدگی می باشد اضافه کرد: این محموله نیز مجوز ورود به کشور را نداشته و قاچاق می باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشف ، البسه ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.