استاندار قزوین در دیدار صمیمی با جانبازان 70 درصد از تشکیل خانه ایثارگران در قزوین خبر داد .

دیدار استاندار قزوین با جانبازانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،همتی گفت: این خانه محلی برای گردهمایی جانبازان و حل مسایل و مشکلاتشان خواهد بود .

وی  اضافه کرد : جانبازان سمبل ایثار، مقاومت، فداکاری و از خودگذشتگی هستند و باید رشادت های آنها به نسل امروز که دفاع مقدس را ندیده اند تبیین شود.

 فریدون همتی با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: امروز جانبازان و خانواده معظم شهدای ما با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس در تمام صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش های آن حضور دارند و در جامعه به عنوان شاخص های بزرگ ایثار و فداکاری شناخته می شوند.

وی اظهارکرد: مردم همواره در تعیین سرنوشت خویش و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام، نقش غیرقابل انکاری داشته‎اند، به گونه ای که این مهم چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن در تمامی عرصه‎ها به اثبات رسیده است.

همتی ادامه داد: عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی در همه  صحنه‎ها به میزان مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای بستگی دارد که در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان خواهیم داد که ما همیشه در پی عزت و اقتدار کشور و نظام خویش هستیم.

همتی تصریح کرد: با یک انتخابات قانونی، با شکوه، با عظمت و مشارکت حداکثری و ایجاد مجلس دهم که در کنار سایر قوا ماموریت و مسوولیت خویش را برای تعالی نظام و پیشرفت مردم دنبال بکند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تحریم ها آخرین حربه دشمنان بودافزود: ملت ایران با داشتن رهبری هوشمند  و خانواده های ایثارگری ،معظم شهدا، جانبازان و آحاد ملت رشید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

استان قزوین سه هزار شهید و شش هزار و 870 جانباز تقدیم کرده انقلاب کرده است .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.