استاندار خراسان شمالی گفت: هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز پایگاه ها و امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در آئین خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان گفت:با توجه ویژه دولت در دو سال گذشته هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز پایگاه ها و امدادرسانی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه روز به روز بر تعداد داوطلبان هلال احمر افزوده شود ، اظهار داشت :خدمات داوطلبین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که در صورت اتفاق در خانواده و جامعه بتوانند کمک های خود را ارائه کنند

حسن شکوری نسب با اشاره به اینکه داوطلبان مهمترین ظرفیت جمعیت هلال احمر استان هستند،اظهار داشت :برای نخستین بار در حوزه های درمان ، نجات گران و امدادگران ،کاروان های سلامت و جوانان از مجموعه خدمات 20 فعال این عرصه تقدیر شد.

وی افزود:ماهانه بیش از 25 هزار نفر بصورت مستقیم از خدمات بخش درمان ، بهداشت و دارویی بهره مند می شوند.

شکوری نسب با اشاره به راه اندازی درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر در شیروان گفت:این درمانگاه در بخش های فیزیوتراپی ،پزشک عمومی و متخصص ،داندان پزشکی ،پرستاری و واکسیناسیون فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکلات بیماران خاص گفت:باهمکاری وزارت بهداشت و درمان برای بیماران خاص شهرستان های اسفراین و شیروان دارو ارسال می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت:14 نوع خدمات در بخش درمان و سلامت فعال است که بخش های آزمایشگاه و پاراکلینیکی نیز بزودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.