مدیرکل اطلاعات استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که در سطح جهانی دشمنان زیادی دارد و دشمنان این نظام مقدس و در راس آن استکبار جهانی به عنوان یک ابرقدرت ایران را مورد هدف حمله‌های خود قرار دادند ولی در اجرای نقشه‌های خود ناموفق بودند چرا که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است.

مدیرکل اطلاعات استان اردبیل گفت: هم‌اکنون امنیت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که تاکنون به هیچ دشمنی اجازه نفوذ داده نشده است و از این به بعد هم با تلاش فرزندان ایران زمین و پایداری مردم به هیچ کسی اجازه داده نخواهد شد که در کشور نفوذ کنند و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کنند.

وی افزود: مردم استان اردبیل و فرزندان این استان در طول تاریخ از وفادارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و همیشه به عهد خود با شهدا، ‌امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند بوده که با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات استان اردبیل افزود: استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه پایدار بوده و این موضوع به دلیل رهبری مقام معظم رهبری و پایداری و ایستادگی مردم ایران است که به طور یقین برگزاری انتخابات نیز در افزیش استحکام و پایداری نظام اسلامی نقش حیاتی دارد.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس سعی دارند با القای ناسالم بودن انتخابات در میان مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند که باید این موارد مورد توجه باشد و از نامزدهای انتخاباتی نیز انتظار می‌رود که در انتخابات پیش رو نسبت به رعایت قانون، شرع و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.