شهرکرد؛

کشف بيش از 55 هزار مواد محترقه غیر مجاز

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان چهارمحال و بختیاری، از كشف بيش از 55 هزار مواد محترقه غیر مجاز در شهر فرخشهر، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پيام كاوياني گفت: به دنبال گزارشي مبني بر فعاليت گسترده باند تهيه و توزيع مواد محترقه در سطح شهر فرخشهر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام فعاليت هاي اطلاعاتي مستمر، متصدي يكي از صنوف شهر فرخ شهر را كه اقدام به تهيه و توزيع انواع مواد محترقه غير مجاز به صورت عمده مي كرد را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي و در يك اقدام غافلگيرانه از محل كسب وي بازرسي كردند.

كاوياني ادامه داد: در بازرسي از محل كسب وي 10 هزار و 260 عدد انواع مواد محترقه كشف شد. 

وی ادامه داد: همچنين در همين حين مأمورين به يك دستگاه خودرو ميني بوس كه روبه روي مغازه وی پارك شده بود نيز مظنون و پس از بازرسي از اين خودرو، تعداد 44 هزار و 740 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز كشف كردند.

کاویانی تصريح كرد: ارزش مواد محترقه كشف شده 600 ميليون ريال است و در اين خصوص دو نفر دستگير شدند.

اين مقام انتظامي، با اشاره به معرفي متهمين به مرجع قضائي، از عموم شهروندان خواست، هر گونه فعاليت قاچاقچيان كالا به خصوص مواد محترقه را از طريق تماس تلفني يا ارسال پيامك به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

فرخ شهر، با بیش از 30 هزار نفر جمعیت، شهری از توابع شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری، و در فاصله 12 کیلومتری شرق مرکز این استان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار